هراس استکبار جهانی از قدرت جبهه مقاومت/ باید در مبارزه واقعی با آمریکایی ها محکم بایستیم

ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1922084

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار اسماعیل کاآنی با بیان اینکه اخیراً دشمنان آمریکا و صهیونیسم دست به تحرکاتی زده اند که نشان از شرمساری و ناامیدی آنهاست چرا که در حال جان دادن هستند و به این کارها متوسل شده اند، گفت: باید در نبرد واقعی محکم بایستیم و باید ایستادگی کنیم. کوتاه نیست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار اسماعیل کاآنی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید حسین پور جعفری در سایت گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: دو مناسبت مهم در دی ماه داریم که مردم به آن توجه جدی دارند. 18 آذر روز بصیرت و میثاق با ولایت و 22 آذر سالروز شهادت قهرمان جبهه مقاومت سردار شهید سلیمانی است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اما امسال این دو مناسبت بزرگ به دو مناسبت زیبای فاطمیه اختصاص داشت: اول آذرماه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و در آخر آذرماه، ایام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها.

وی تصریح کرد: این روزها روزهای بزرگی است، این روزها از شهید بزرگوار سلیمانی بسیار گفته می شود و هر چه درباره این شهید بزرگوار گفته شود بیشتر می توان گفت. اما در مورد یاران شهید بزرگوار سلیمانی هم باید گفت که در کنار ایشان بودند و با ایشان زندگی می کردند.

سردار کعانی افزود: افرادی مانند شهید پورجعفری که در دوران دفاع مقدس در کنار شهید سلیمانی بود و از جبهه گسترده مقاومت حمایت می کرد، هم برادر و هم یاور حاج قاسم با اخلاص، شجاعت، عشق و برادری بود. پور جعفری همه دست اندرکاران شهید سلیمانی را در جبهه مقاومت پوشش داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید پورجعفری آنقدر با شهید سلیمانی آرام، محبت و برادر بود که اگر یک روز بگذرد و شهید سلیمانی حسین را نبیند، شبی برایش نخواهد بود.

سردار قاآنی با بیان اینکه شهدای ما افراد برجسته ای دارند که در آسمان پر ستاره امامت و ولایت می درخشند تا راه را به دیگرانی چون شهید سلیمانی، شهید احمد کاظمی و سایر شهدا نشان دهند، تصریح کرد: اما عظمت و عظمت این ستارگان شهادت و شجاعت این بدان معنا نیست که دیگر ستارگان مکتب شهدا را نخواهیم دید. از این رو در یاد و خاطره شهید سلیمانی توجه به ستارگان درخشانی که همگام با آنان حرکت کردند و زمینه پیروزی مقاومت را فراهم کردند، مهم است.

وی افزود: این جلسه به نام شهید پور جعفری حسینی برگزار می شود که در زمانی که شهید سلیمانی در کار و مشکلات خود به فردی مومن، صادق و قابل اعتماد نیاز داشت، حسین را صدا می زد. این شهدا در رکاب شهید والامقام ایثارگرانه عمل کردند و به برکت سلیمانی تا آخرین روز زندگی با وی همراهی کردند و این راه پرافتخار را در فراز و نشیب های جبهه مقاومت مستحکم کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این مجالس، مجالس عزاداری نیست، تصریح کرد: مجالس بزرگداشت شهدا، مجالسی است که عزت و عظمت انقلاب اسلامی، اجتماع شهدا را تلاوت می کند. اجتماع رزمایش بیان ارزش های الهی است که در مکتب اسلام و تشیع وجود دارد و بزرگانی چون امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی این سخنان گرانبها را تبیین کرده اند و شهدا مسبب این گرانبها شدند. حرف و تصویر زیبایی شد برای ملت فداکاری که از تمام وجودت داد.

سردار کانی تصریح کرد: کرمان ثابت کرده که در این راه فداکار بوده، هست و خواهد بود، شهدا نشانه های برجسته ای برای کسانی هستند که می خواهند در این راه حرکت کنند.

وی بیان کرد: شهدا در دو بخش پیام دارند، یکی در این بخش این است که ویژگی های ارزشمندی دارند و این ویژگی ها آنها را برجسته می کند. قسمت دیگر این است که شهدای بزرگوار ما راه سخت و پر پیچ و خم اما شرافتمندانه را در پرتو نور و درایت انتخاب کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا در مقابل دشمنان جنایتکار از استکبار جهانی تا رژیم کودک کش صهیونیستی ایستادگی کردند، تصریح کرد: شهدا علاوه بر حفظ نظام الهی از خطرات مختلف، از فرزندان روحانی رسول خدا محافظت کرد که آنها مستکبر و ظلم صهیونیست هستند، مردانه نیز محافظت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به خواست خدا علیرغم جنایات مختلف آمریکا و سایر کشورها در حق نظام سربلند ایستاده است و در کنار آن فرزندان این مدرسه که شهدا در رأس آن بودند تدریس کرده اند. برخی دیگر درس زندگی عزتمندانه امروز نیز این نظام الهی با اقتدار و قدرت می ایستد و با اقتدار در برابر انواع جنگ هایی که بر نظام تحمیل شده است می ایستد.

سردار قاآنی تصریح کرد: مقاومت حزب الله از دو ماه پیش در لبنان در حال انجام است، منطقه ای که نه بمب افکن دارد و نه موشک، اما در این منطقه مردم محترم و مؤمنی زندگی می کنند که فرهنگ مقاومت را به خوبی آموخته اند. در لبنان در تقسیم مرزهای دریایی با دو جلسه ای که فرمانده حزب الله برگزار کرد، بدون حتی یک فروند هواپیما و موشک تمام حقوق خود را از مرز دریایی و ذخایر گاز و نفت گرفتند و این در دنیا بی سابقه است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ماده فوق گفت: در این شرایط فرزندان مقاومت، رژیم جنایتکار کودک کش صهیونیستی را تحت حمایت مصمم سید حسن نصرالله وادار به تسلیم کردند. این نقطه قوت مقاومت است و این مدرسه ای است که شهدای جبهه مقاومت تدریس می کنند، برادران منتقل شدند و این نیرو ایجاد شد.

وی تصریح کرد: فلسطینی ها با سنگ جنگیدند و امروز نسل پنجم فلسطینی ها با رژیم صهیونیستی می جنگند و امروز آنها را قوی و قدرتمند می بینیم. در جنگ سیف القدس که در ماه رمضان سال گذشته رخ داد، رژیم صهیونیستی به مسجد القصی حمله کرد و به مقاومت فلسطین هشدار داد. در جنگ محرم که اسرائیل آغاز کرد، تنها یک گروه فلسطینی وارد جنگ شد، رژیم صهیونیستی در روز دوم جنگ چندین کشور را برای آتش بس فرستاد.

سردار کعانی تصریح کرد: برای اولین بار در زمان رژیم اسرائیل بیش از نیمی از ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مستقر شدند که به این دلیل است که کودکان، جوانان و جوانان فلسطینی با رژیم جنایتکاری که سال هاست می بینند روبرو هستند. پدران و اجدادشان به آنها حمله کردند، امروز ایستاده اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هر جوان فلسطینی در کرانه باختری با عنایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری که 9 سال پیش اعلام کرده بود کرانه باختری باید مسلح شود. امروز وقتی صهیونیست ها یک جوان مسلح را در کرانه باختری می بینند از آن منطقه فاصله می گیرند.

وی با بیان اینکه اسرائیلی ها پنج دوره انتخاباتی داشتند و در این پنج دوره نتوانستند دولتی تشکیل دهند که یک سال کار کند، اظهار داشت: آنها او را بدترین و جنایتکارترین فرد رژیم خود می دانند.

این مسئول گفت: نامه ای 27 صفحه ای توسط نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نوشته شده است.

سردار کعانی ادامه داد: مدتی است مراکز تحقیقاتی رژیم صهیونیستی می گویند ۲۵ سالی که مقام معظم رهبری برای پایان رژیم صهیونیستی ذکر کردند کی است و این سوال نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: دشمنان می گویند اگر تا سال 2025 دور هم جمع شویم می توانیم در آمریکا بمانیم وگرنه به سرنوشت شوروی دچار می شویم و اگر این وضعیت را کشف کرده باشند تصادفی نبوده است.

سردار کعانی ابراز داشت: آمریکا بزرگترین لقمه انقلاب اسلامی را در ایران خورده است و از قدرت جبهه مقاومت بسیار می ترسند. رئیس جمهور آمریکا که راه رفتنش اجباری است، رفتاری ناامیدانه دارد که نتیجه ناامیدی آمریکاست.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در مجمع بانوان در کشور، چند بار شنیدن و شنیدن آن خالی از لطف نیست، گفت: مقام معظم رهبری در برخی از این سخنان فرمودند: دل به سوی چند نفری است که روسری‌هایشان بالاست و پایین، خوشحال می‌شوی تا شب‌های قدر ما را ببینی که چطور همین مردم به خدا توکل می‌کنند و اشک می‌ریزند و فکر می‌کنی مردم ایران از تو اطاعت خواهند کرد. “

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اخیراً دشمنان آمریکا و صهیونیسم دست به تحرکات قتلگاهی زده اند که نشان از یأس و استیصال آنهاست چرا که در حال جان دادن هستند و به این اقدامات متوسل شده اند. باید بجنگیم بگذار محکم بایستیم و سقوط نکنیم.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: در جنگی که ریشه دشمنان را می برید نباید کوتاه بیاییم و به برکت خون شهید سلیمانی، شهید پور جعفری، شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدایی که با شهید سلیمانی همراهی کردند، راه را طی کرد. مقاومت با عزت و اقتدار پیش خواهد رفت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید