هزار و 609 فرصت شغلی برای نیازمندان در چهارمحال و بختیاری ایجاد شد


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891973

جاسم محمدی گفت: ایجاد زمینه اشتغال برای خانواده های نیازمند و فرزندان آنها از مهمترین موضوعاتی است که در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: ایجاد زمینه اشتغال برای خانواده های نیازمند و فرزندان آنها از مهمترین موضوعاتی است که امسال در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه بر متقاضیان، خانواده های نیازمند دارای شرایط می توانند به دفاتر کمیته مددکاری در سراسر استان مراجعه و با تایید کارشناسان این نهاد طرح اشتغال خود را ارائه کنند.

مدیر کل کمیته مددکاری استان بابیان اینکه هدف از اجرای این طرح ایجاد بنگاه اقتصادی خرد و کسب درآمد پایدار است، خاطرنشان کرد: دارندگان طرح های اشتغال پس از تصویب به بانک های طرف قرارداد معرفی می شوند. این موسسه

محمدی با اشاره به طرح های اشتغال اجرا شده در سال جاری بیان کرد: این طرح ها شامل دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، طرح های خدماتی (شامل راه اندازی مغازه و…)، طرح های حمل و نقل، صنایع دستی، صنعتی و معدنی و پرورش پرندگان است.

وی با اشاره به بسته های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک که برای مددجویان کار ارائه می کنند، گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت 2 سال و تا 4 سال در مناطق محروم و یا تسهیلات پذیرایی تا سقف 100 نفر. وام میلیون تومانی با بازپرداخت ۷ ساله که بسته تشویقی برای کارفرمایان مناطق محروم محسوب می شود.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید