هزینه 1500 میلیارد تومانی بخشودگی جرایم کارگاه ها در ایام کرونا


ساعت: 16:07
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881178

میرهاشم موسوی با بیان اینکه در زمان اپیدمی کرونا بیش از 150 هزار سمینار بخشودگی جرایم در تامین اجتماعی انجام شد، افزود: هزینه این سمینارها بیش از 1500 میلیارد تومان بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، میرهاشم موسوی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه تامین اجتماعی یکی از بزرگترین نهادهای خدمتگزار به ملت شریف ایران اسلامی است، اظهار داشت: بیش از 50 درصد جامعه از مزایای آن بهره مند هستند. از 18 خدمات اجتماعی این سازمان.

رئیس کل سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب تنها 20 درصد جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی بودند، افزود: امروز پس از 43 سال از عمر، به برکت انقلاب اسلامی بیش از 70 نفر درصد جامعه بیمه شده اند.

وی به توطئه استکبار برای ایجاد ناامیدی در جامعه اشاره و تصریح کرد: خدمات انقلاب در درمان و تامین باید تبیین شود.

موسوی با بیان اینکه امروز 380 مرکز درمانی در کشور خدمات رسانی می کنند، افزود: 80 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در کشور داریم، بیمارستان های میلاد و فیاض بخش در خاورمیانه بی نظیر هستند.

وی با بیان اینکه در زمان اپیدمی کرونا بیش از 150 هزار کارگاه از بخشودگی جرایم تامین اجتماعی استفاده کردند، افزود: هزینه این کارگاه ها بیش از 1500 میلیارد تومان بوده است.

موسوی با بیان اینکه 8 میلیارد و 800 میلیون تومان برای درمان کرونا در بخش های پزشکی هزینه شده است، گفت: به حدود 300 هزار بیمار کرونایی در مراکز تامین اجتماعی خدمات ارائه کرده ایم.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای سلامت خاطرنشان کرد و اعلام کرد: در حوزه پزشکی در چند روز گذشته بیش از 5.5 میلیون نفر که بیمه نشده بودند تحت پوشش بیمه کامل درمان قرار گرفتند.

موسوی با بیان اینکه تامین اجتماعی از سال 94 تا 1400 90 میلیارد تومان به بانک ها بدهکار بوده است، گفت: در دولت جدید ریالی از بانک ها برداشت نکردیم.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم حقوق بازنشستگان حتی با یک روز تاخیر پرداخت نشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با تاکید بر اینکه توزیع عدالت در برخورد با مردم مناطق محروم انتظار می رود، گفت: باید خدمات درمانی در مازندران از جمعیت استان برای جمعیت شناور در گردشگر جدا شود. اوج.

آیت الله محمدبکر محمدی لائینی با بیان اینکه برای تحقق منویات جهاد تبیینی رهبری باید لحظات مثبت خدمت به مردم روایت و تبیین شود، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند دستاوردهای انقلاب اسلامی را کتمان کنند. برای مقابله با این توطئه باید یک جهاد تبیینی انجام داد

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی رسیدن به 380 مرکز درمانی از 20 مرکز موفقیت بسیار چشمگیری است، افزود: این دستاوردها باید برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه معیار انصاف کمیت است، ادامه داد: بد توزیعی مانع از دستیابی ما به عدالت در ارائه خدمات درمانی به مردم در سراسر کشور می شود.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه در بحث برخورد با مردم مناطق محروم توزیع عدالت پیش بینی می شود گفت: باید خدمات درمانی در مازندران برای جمعیت شناور در اوج گردشگری از جمعیت استان جدا شود.

وی با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی با توجه به ظرفیت و شرایط استان باید به مازندران ارائه شود افزود: 25 میلیون نفر در استان تردد می کنند و امکانات و اعتبارات استان تنها برابر با جمعیت بومی استان و مسئول است. به جمعیت غیر محلی (مسافران). و گردشگران) نیست.

محمدی لائینی به مواهب الهی استان مازندران اشاره کرد و گفت: فقر استان متأسفانه به چشم نمی آید.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن یک دولت مبتنی بر شعار نیست بلکه بر اساس عملکرد دولت است، تصریح کرد: اجرای منویات رهبری باید در رأس برنامه های دولت باشد و از اجرای منویات معظم له خرسندیم. برنامه در دولت سیزدهم.

محمدی لائینی با بیان اینکه پیری جمعیت به قیمت تامین اجتماعی تمام می شود، ادامه داد: در هر شرایطی در دل هر ناامیدی امیدی نهفته است چرا که توکل و توکل به خدا به خوبی به بحران ها پایان می دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید