هشدار استقلال: بازی با شهرخودرو از سپاهان هم سخت تر است

هشدار استقلال: بازی با شهرخودرو از سپاهان هم سخت تر است

بیژن طاهری بازیکن و مربی سابق استقلال و سرپرست فعلی تیم در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان و شرایط این تیم در دیدار هفته 26 مقابل شهرخودرو اظهار کرد:

بازی با سپاهان چطور بود؟

از قبل می دانستیم که بازی برای ما آسان نیست. همین که آقای مجیدی اعلام کرد از تک تک بازیکنان تیم ما راضی است، نشان می دهد که بچه ها وظایف خود را به بهترین نحو انجام داده اند. البته 3 امتیاز بازی با سپاهان برای ما شیرین تر بود، اما فکر می کنم کسب یک امتیاز در نقش جهان، امتیاز بدی در مقابل هواداران تیم خوب سپاهان نیست.

شرایط میزبانی میزبان چه بود؟

فوق العاده خوب بود خاطره بدی از سفر به اصفهان نداریم. به لطف تیم های اصفهانی، باشگاه استقلال و کادرفنی آن همیشه سود برده اند. همه چیز در ورزشگاه خوب بود و ما هیچ مشکلی با آن نداشتیم. جا دارد باز هم از بچه های هیئت فوتبال اصفهان و کادرفنی سپاهان تشکر کنم.

حضور هواداران شما چقدر به رسیدن به این برابری کمک کرد؟

واقعا باید دست هر تماشاگری را که در این شرایط سخت به ورزشگاه آمد و تیم را از ابتدا تا پایان مسابقه تشویق کرد، بوسید. امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج خوب در مسابقات آتی زحمات آنها را جبران کنیم.

در پایان بازی، بازیکن مصدومی داشتید که بازی بعدی را از دست بدهید؟

نه! اتفاقا این را می توان یکی از خبرهای خوش برای هواداران استقلال و تیم ما دانست که استقلال بدون مصدومیت از این دیدار سخت بیرون آمد. اما حسین حسینی 4 کارت گرفت و بازی بعدی را باخت. البته حذف سیلوا تمام شده و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار بعدی ندارد.

تصاویری از عارف گلمی هنگام سوار شدن به اتوبوس استقلال در پایان بازی منتشر شده است که نشان می دهد هواداران این تیم با او سلفی می گیرند و عارف ماسک نزده است. نگران این نبودی که بازیکنت آلوده شود؟

باورت نمیشه! هواداران آنقدر عشق و علاقه به تیم و بازیکنان نشان دادند که انتظارش را نداشتیم. فکر می کردیم حالا که ورزشگاه ها به روی تماشاگران باز است، هیچکس جلوی هتل نمی آید، اما هواداران تیم از صبح بازی مقابل هتل هستند و شرمنده ما هستند. امیدواریم بتوانیم در هفته های آینده با نتایج خوب آنها را خوشحال کنیم. در مورد عارف گلمی، نه ما و نه نیروی انتظامی واقعاً رقیب هواداران این تیم نبودیم. خیلی دوست داشتند بیایند و از بازیکنان تیم عکس بگیرند.

خیلی ها معتقدند استقلال یکی از بازی های سخت خود را پشت سر گذاشته و حالا بازی آسانی مقابل شهر خودرو دارد. آیا واقعا اینطور است؟

اصلا. شک نکنید بازی شهرخودرو از سپاهان هم سخت تر است. آنها برای ماندن در لیگ برتر تلاش می کنند و فاصله آنها با تیم چهاردهم جدول تنها یک امتیاز است. آنها می توانند با یک پیروزی به رده چهاردهم صعود کنند. پس قطعا با تمام وجود به میدان خواهند آمد. آنها در 5 بازی اخیر خود شکست نخورده اند. این نشان می دهد که بازی بسیار سختی مقابل نماینده مشهد داریم. مهمتر اینکه از این به بعد بازی آسانی نداریم و همه بازی ها سخت هستند. یکم سخت تر اعضای تیم استقلال از این پس بازی به مسابقه جلو می روند و تنها روی بازی بعدی تمرکز می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید