هشدار به شهروندان؛ تقسیم بندی در تیم ملی خط قرمز ماست

هشدار به شهروندان؛  تقسیم بندی در تیم ملی خط قرمز ماست

حسن کامرانی فر در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره سوالات مطرح شده در خصوص دخالت در امور داخلی فدراسیون به ویژه موضوع انتخابات گفت: ابتدا لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال است. کاملاً مستقل بر اساس قوانین بین المللی و اساسنامه خود اداره می شود و در هیچ زمینه ای توصیه نمی شود و هیچ گونه دخالتی در امور فدراسیون ندارد. نمونه این مشکل شایعه دخالت در تغییر کادر فنی تیم ملی بود اما در نهایت دیدیم که فقط فدراسیون در این زمینه تصمیم مستقل گرفت. اگرچه نمی خواهم در مورد انتخابات صحبت کنم، اما می خواهم به این نکته اشاره کنم که فدراسیون بر اساس اساسنامه خود مستقل عمل می کند و در این امور دخالت نمی کند.

دبیرکل فدراسیون گفت: باید از نقش حمایتی مجلس در تصویب و پرداخت کمک های کشوری به ویژه در راستای حمایت از تیم ملی و تعقیب جوایز ملی پوشان قدردانی کنیم. وقتی مجلس در توزیع کمک های دولتی به فدراسیون ها کمک می کند، ما نیز وظیفه خود می دانیم که در زمینه هزینه کرد اعتبارات دولتی که مداخله ای نیست، بلکه وظیفه نظارتی است در مقابل مجلس پاسخگو باشیم. نمایندگان مردم

کامرانی فر در پایان گفت: الزام صریح فدراسیون فوتبال از اعضای تیم ملی رعایت اخلاق حرفه ای و عدم ورود به سایر بخش ها و موضع گیری در مورد مواردی است که بر عهده بازیکن نیست. تفرقه و تفرقه در تیم ملی خط قرمز ماست و آن را تحمل نخواهیم کرد، بازیکنان تیم ملی ممکن است دغدغه هایی داشته باشند، برخی حق دارند، اما این مسائل باید سر جای خود و بین اعضای خانواده گذاشته شود، اما برخی اعمال و رفتارها. قابل قبول نیستند. برقراری انضباط و آرامش کامل در تیم ملی و مخالفت با هرگونه تفرقه، تفرقه و حاشیه سازی خواسته صریح رئیس فدراسیون است. فدراسیون با تمام وجود مراقب تیم ملی خواهد بود و البته برای شناسایی جداکننده های خارجی که کاملا از آنها مطلع هستیم و با این اقدامات سعی در نزدیک شدن به تیم ملی دارند، اقدام می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید