هشدار جدی به یحیی؛ پرسپولیس دفاع چپ می خواهد

هشدار جدی به یحیی؛  پرسپولیس دفاع چپ می خواهد

جواد منافی با بیان این جمله گفت: مشخصا میلاد زکی پور گزینه اول یحیی گل محمدی بود که از سوی هواداران رد شد. اما این انتقال می تواند در ابتدای فصل هم زکی پور و هم یحیی گل محمدی را با حواشی و مشکلات دیگری مواجه کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس فصل گذشته در سمت چپ خط دفاعی خود مشکل داشت و نقل و انتقالات زیادی انجام شد. با این حال فکر می کنم این تیم باید یک مدافع چپ و چپ تخصصی برای فصل آینده بخرد. شاید پرسپولیس فصل آینده برای بازی در سمت چپ خط دفاعی به علی نعمتی یا وحید امیری تکیه کرده باشد در حالی که هیچ یک از پست های اصلی دفاع چپ نیستند. امیری هافبک و وینگر فوق العاده ای است و علی نعمتی در پایان فصل گذشته نشان داد که مدافع وسط و گلزن خوبی است.

بازیکن سابق تیم امید و تیم ملی کشورمان درباره خرید دو بازیکن تیم امید از یحیی گل محمدی نیز خاطرنشان کرد: خرید دو شاگرد مهدی مهدوی کیا در تیم امید سرمایه خوبی برای آینده است. مهدی هاشمی نژاد و محمدمهدی احمدی چپ دست با استعداد می توانند در آینده به تیم کمک کنند اما نیاز به زمان دارند. البته فعالیت باشگاه پرسپولیس برای جذب جوانان مستعد ارزشمند است.

جواد منافی با اشاره به خریدهای دیگر پرسپولیس یادآور شد: علیرضا بیرانوند همجنس پرسپولیس به تیمش بازگشت. او به خوبی با شرایط پرسپولیس آشناست و می داند که تیم و هواداران از او چه انتظاری دارند. به نظر من مرتضی پورعلی گنجی هم انگیزه زیادی برای درخشش در پرسپولیس دارد. این مدافع سریع و باتجربه تنها به زمان کمی نیاز دارد و باید در موقعیت رقابتی قرار گیرد. شک ندارم پورعلی گنجی ستون پرسپولیس خواهد شد. خرید دانیال اسماعیلی فر هم خیلی هوشمندانه بود. او مدافعی پرانرژی و پیشرو است که در فاز تهاجمی بسیار خطرناک است و با توجه به دوندگی بالایی که دارد توانایی دفاع نیز دارد. او هم انگیزه زیادی دارد و می خواهد با درخشش در پرسپولیس به جام جهانی قطر برود.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین بر تقویت تیم در خط حمله تاکید کرد و گفت: شاید بعد از تعمیر دروازه و خط دفاع مهمترین نیاز پرسپولیس خرید مهاجم و گلزن ششدانگ باشد. این روزها شنیده ایم که پرسپولیس به دنبال سجاد شهبازاده یا دو مهاجم برزیلی است و امیدوارم این خریدها به خصوص از خارجی ها با شیدایی زیاد انجام شود و دیگر در این زمینه آسیبی به تیم وارد نشود. مهاجم خارجی باید سر و شانه اش بالاتر از مهاجم بومی باشد اما متاسفانه در سال های اخیر این اتفاق نیفتاده و خرید خوبی در این زمینه صورت نگرفته است.

مدافع سال های اخیر تیم ملی درباره شکست اخیر تیم ملی کشورمان از الجزایر گفت: اگرچه پیروزی و باخت در بازی های دوستانه نمی تواند ملاک باشد، اما به شخصه تیم ملی را چندان شاداب و هماهنگ نمی دانم. وی ادامه داد: این تیم تاکتیک یا برنامه خاصی نداشت که بتواند برای بازی نکردن در مقدماتی مناسب باشد و در این شرایط باید به شدت نگران تیم ملی جام جهانی باشیم و با این آمادگی و برنامه قطعا این تیم نمی تواند برای دفاع از اعتبار فوتبال ایران و آسیا مقابل انگلیس، آمریکا و حتی ولز.

دیدگاهتان را بنویسید