هشدار جدی ستاره سرخ به استقلالی ها؛ اولین باخت در کمین ؟!

هشدار جدی ستاره سرخ به استقلالی ها؛  اولین باخت در کمین ؟!

سعید غلامعلی بیگی درباره دیدار استقلال مقابل نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: در ابتدا باید بگویم که از 2 سال دیگر تماشای هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی بسیار خوشحالیم. در این مدت شرایط سختی برای هواداران و البته همه تیم ها ایجاد شد و خدا را شکر که می توانیم در حضور هوادارانمان به مصاف استقلال برویم. در مورد بازی هم باید بگویم که به دنبال ارائه فوتبال بسیار خوبی مقابل استقلال هستیم. این تیم اگرچه در لیگ برتر و یکی از بهترین تیم های فوتبال کشورمان است که از ابتدای فصل بیست و ششم با احتساب مسابقات جام حذفی شکست نخورده است، اما امیدوارم اولین باخت استقلال را به ثبت برسانم.

وی در خصوص غافلگیری تیم هایی مانند خلیج فارس ماهشهر، مس کرمان و صعود آنها به نیمه نهایی، نساجی چقدر به پیروزی استقلال و حتی قهرمانی در این مسابقه امیدوار است، تصریح کرد: خلیج فارس ماهشهر با عبور از سه تیم لیگ برتر شگفتی بزرگی را رقم زد. . مس کرمان در لیگ یک جام حذفی نیز به نیمه نهایی رسید و ما نیز در تلاش هستیم تا مقابل استقلال فوتبال بسیار خوبی ارائه دهیم تا با پیروزی از زمین خارج شویم. در این صورت شانس ما برای قهرمانی بیشتر می شود و شانس قهرمانی در جام را خواهیم داشت.

هافبک نساجی خاطرنشان کرد: قهرمانی در جام حذفی در این رقابت ها به خودمان بستگی دارد. باید مقابل استقلال با اعتماد به نفس پا به زمین بگذاریم تا بازی خود را انجام دهیم. نساجی از ابتدای فصل تیم باکیفیتی از خود نشان داده و قطعاً منتظر پیروزی در این دیدار هستیم.

بیگی درباره اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر نساجی اظهار داشت: باید از کمی داوری گلایه کنم. مثلاً در بازی ما با پرسپولیس، اعلام آفساید اشتباه شرایط را تغییر داد و منجر به فروپاشی تیم ما شد. در سایر دیدارها اشتباهات به ضرر ما بود اما امیدوارم در بازی فردا شاهد داوری خیلی خوب باشیم و داور بتواند کار کند و امیدواریم اشتباهات داور روی مسابقه تاثیری نداشته باشد.

وی در خصوص اینکه ساکت الهامی پس از بازی با فولاد در اعتراض به شرایط داوری آخرین دیدارهای تیمش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد اما پس از آن به تمرینات نساجی بازگشت، پاسخ داد: حق را به الهامی می دهم. او سال گذشته این تیم را در منطقه سقوط لیگ برتر نگه داشت و امسال همه می بینند که فوتبال نساجی چقدر خوب است. الهامی وقتی می بیند یا بدبینی بعضی ها را می بیند، داوران عزیز ما در یک کلمه در زمین مسیر سوت هایشان را عوض می کنند و به خودشان می گویند بازیکنان من هر چقدر هم که تلاش کنند بی فایده هستند و او ناراحت می شود.

بازیکن نساجی گفت: یکی از فنی ترین مربیان ایران است. او ساعت ها در طول روز برای تیمش فوتبال خوب بازی می کند. اما دیدن این اتفاقات دلسرد کننده است. در این شرایط از بازیکن و داور گلایه می کند اما کاری از دستش بر نمی آید و هیچکس نمی تواند دعوا کند. البته با توجه به صحبت هایی که باشگاه و بزرگان تیم با او داشتند، او به تمرینات بازگشت، اما واقعا جای تاسف است که با این اقدامات شخصی مانند الهام خاموشی که در فوتبال کشورمان کم داریم، او را دلسرد کنیم. .

دیدگاهتان را بنویسید