هشدار جدی نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اختلافات فدراسیون

223880 540 خبر خاکستری

سید احسان قاضی زاده هاشمی گفت: مجلس و دولت با بالاترین استانداردها از تیم ملی فوتبال ایران حمایت خواهند کرد. ایجاد جنجال به خصوص در چند ماه مانده به شروع جام جهانی به تیم ملی کشورمان آسیب می رساند و بهانه هایی می آورد که نتایج می تواند بسیار ناگوار باشد.

وی ادامه داد: کادرفنی فدراسیون فوتبال این روزها باید انسجام ایجاد کنند تا تیم ملی در بهترین شرایط قرار گیرد. ما یک فدراسیون قوی و موثر می خواهیم که با برنامه ریزی درست این روزها را پشت سر بگذاریم. نگران بودجه، امکانات و لوازم نباشید. تیم ملی نیاز به روحیه و حمایت همه جانبه دارد. مجلس همه جا از فوتبال ملی حمایت کرده و در مسائل مختلف این حمایت را نشان داده است.

نماینده خانه ملت ها تاکید کرد: اگر اشتباه بوده، اشتباه فردی است نه اشتباه فدراسیون، از معاهده ویلموتس گرفته تا مسائل فدراسیون قبلی، فقط باید به صورت فردی مورد توجه قرار گیرد و نباید مورد توجه قرار گیرد. منتسب به فدراسیون

وی در خصوص بحث حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی گفت: 55 میلیارد تن وام برای فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شد که جداول اعتبار هفته گذشته رسما به سازمان برنامه و بودجه اعلام شد. . البته فدراسیون هم باید برای توزیع سریعتر این اعتبار اقدام کند. امیدواریم دولت و سازمان برنامه برای تسریع در توزیع این اعتبارات مصمم باشند و بودجه هایی باشد که دولت تخصیص دهد تا برای آماده سازی تیم ملی هزینه شود.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: منع قانونی برای تامین اعتبار مستقیم فدراسیون فوتبال وجود ندارد و امسال این حوزه پیش بینی شده بود. ما سال گذشته چنین بودجه خاصی نداشتیم، کمک هایی که به فدراسیون فوتبال می شود کمک ویژه ای است.» البته به 32 فدراسیون ورزشی کمک کردیم که در راس آنها فدراسیون فوتبال و فدراسیون کشتی بودند. وزیر ورزش اصولا 630 میلیارد تن وام دارد که مبلغ آن بر عهده وزیر ورزش است. این وام ها با منابعی که فدراسیون می تواند از طریق اسپانسر تامین کند متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید