هفته ششم لیگ برتر و والیبال بانوان برگزار می شود


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915886

هفته ششم اولین دوره لیگ تفنگ و تپانچه بانوان پنجشنبه 26 آذر و هفته ششم لیگ برتر بانوان روز جمعه 27 آذرماه در سالن 80 مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در هفته ششم لیگ برتر تپانچه بانوان به میزبانی هیئت کرمان، تیم البرز به مصاف شهید زین الدین قم، آتبین با مقاومت، فارس و فولاد هرمزگان به ترتیب با تیم مازندران و کرمان دیدار خواهند کرد.

در هفته ششم لیگ برتر تفنگ و به میزبانی دریاچه ارومیه، تیم های دانشگاه آزاد با سپاهان، مقاومت با تیگرا، نزاجا با برلیان 22 و دریاچه ارومیه با شهید زین الدین قم دیدار خواهند کرد.

همچنین در اولین دیدارهای لیگ تپانچه و در گروه B که به میزبانی شهرداری فردیس برگزار می شود، کوثر قزوین با دانشگاه آزاد و هیئت تهران با تیگرا رقابت خواهند کرد. هیات هرمزگان نیز این هفته استراحت دارد.

در هفته ششم لیگ دسته یک تفنگ به میزبانی پاس، خلیج بوشهر و هیئت همدان به تمرین و پاس می روند. همچنین هیئت البرز با موجان، خراسان رضوی با فولاد هرمزگان و سمساها گستر مازندران با شهید چمران میبد دیدار خواهند کرد.

لازم به ذکر است در اولین دوره لیگ تپانچه مردان که روز پنجشنبه برگزار می شود، تیم های خفاری و غدیر برای مقام اول و دوم و تیم های خراسان رضوی و البرز برای مقام سوم و چهارم به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید