هلال احمر زنجان آماده خدمات رسانی به داغ دیدگان سیدالشهدا(ع) می باشد.


ساعت: 19:41
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888286

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران و جوانان هلال احمر در قالب 18 تیم در حال امداد رسانی و خدمات بشردوستانه به داغ دیدگان اباعبدالله الحسین(ع) شهرستان زنجان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده، امسال برنامه های حسینیه اعظم زنجان، زینبیه اعظم، ارمغانخانه و روستای مشکین در دهه اول محرم تحت پوشش امدادرسانی های بشردوستانه قرار گرفته است.

وی افزود: در مراسم عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، تعزیه خوانی ارمغانخانه و روستای مشکین، چهار دستگاه آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس، 30 امدادگر، امدادگر و تیم توانمند شامل برادران و خواهران در مسیرهای تعیین شده مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این نیروها با امکانات ذکر شده خدمات امدادی لازم را به تمامی عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه خواهند کرد.

موسوی تصریح کرد: علاوه بر این امکانات ذکر شده، بالگرد جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان را پوشش خواهد داد.

وی به برنامه نماینده جوانان در مجلس اشاره کرد و ادامه داد: سه چادر از ورودی تهران، تبریز و خط راه آهن در منطقه شمال غرب در شهر زنجان برپا می شود و خدمات بشردوستانه را به مالباختگان ورودی شهر زنجان ارائه می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه تیم سه نفره از جوانان داوطلب هر کدام در این چادرها مستقر می شوند. موسوی افزود: مسئولان، اعضای داوطلب، امدادگران و جوانان در مراسم عزاداری روز العباس زنجان حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: 14 ایستگاه ثابت و موقت امداد و نجات جاده ای نیز به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات امداد و نجات در جاده های استان زنجان فعال هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید