همایش سراسری دختران حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس برگزار شد.


ساعت: 10:02
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887531

به منظور آشنا كردن دختران جوان به كارهاي مؤثر اجتماعي- فرهنگي؛

حجت الاسلام انصاری راد با اشاره به اهداف «رویداد سازمانی کشوری دختران حاج قاسم سلیمانی»، هدف اصلی این طرح را نحوه آشنایی دختران جوان با کار فرهنگی اجتماعی موثر برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در مراسم اختتامیه «رویداد تشکیلاتی کشوری دختران حاج قاسم سلیمانی» ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی انجام برنامه های فرهنگی بر اساس پژوهش و برنامه ریزی لازم است. نمی توان در مرحله دوم به دنبال آزمون و خطا بود، یک سری برنامه را اجرا کرد و دوباره به نقاط ضعف و کاستی نگاه کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید بر اساس تجربه گام اول انقلاب حساب شده عمل کنیم، افزود: کار فرهنگی حساب شده همراه با پژوهش و برنامه ریزی لازم به صورت مدون، کلاسیک و علمی لازم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: حرکت خوبی را در استان شاهد هستیم و جوانان در عرصه برنامه ریزی فرهنگی تلاش می کنند، بنابراین باید این توانایی ها و ظرفیت ها را هدایت و توسعه دهیم و زمینه استفاده از این عظیم را فراهم کنیم. ظرفیت. .

حجت الاسلام انصاری راد گفت: نظام اسلامی نیز در این امر سرمایه گذاری می کند و یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری است.

وی تاکید کرد: جوانانی که مشغول و دغدغه مسائل اجتماعی هستند باید با توجه به شرایط و مقتضیات هر شهرستان وارد دوره ها و سمینارهای آموزشی شوند و شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین افزود: این جوانان پس از گذراندن دوره های آموزشی باید در مناطقی که نیاز به کار فرهنگی بیشتر است حضور یافته و آموزش ها را به صورت عینی و عملیاتی به کار گیرند.

حجت الاسلام انصاری راد در ادامه گفت: این پویش با عنوان «رویداد تشکیلاتی کشوری دختران حاج قاسم» برنامه ریزی شده است. در استان هرمزگان از 130 مربی برای اجرای این طرح دعوت به همکاری شده است.

وی ضمن تشریح اهداف «رویداد سازمانی ملی دختران حاج قاسم سلیمانی»، نحوه آشنایی دختران جوان با کار فرهنگی اجتماعی مؤثر، هدف اصلی این طرح را برشمرد و اذعان داشت: حدود 130 نفر از شهرستان های هرمزگان حضور دارند. استان، به استثنای برای پارسیان و بندر جاسک دعوت می شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در این طرح شرکت کنندگان در کنار هم می نشینند و راهکارهای انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی در محلات را مورد بررسی قرار می دهند. تمامی مراحل پروژه های فرهنگی اجتماعی روی بوم اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید