همه امکانات را برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان آماده کرده ایم


ساعت: 13:26
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887613

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

هادی بلاغی گفت: برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور با تمام توان سیاست های شورای اسلامی و شهردار همدان را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; هادی بلاگی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: پس از مشخص شدن تکلیف مدیریت تیم فوتبال شهرداری همدان توسط اعضای همدان. شورای اسلامی شهر بلافاصله با چند گزینه آموزشی وارد مذاکره شدیم..


وی افزود: در نهایت با نظر کارشناسی با احمد جمشیدیان بازیکنی به نام سال های پایانی فوتبال کشورمان و مربی زاده و توانمند استان به توافق رسیدیم..


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه با توجه به زمان کم تا شروع مسابقات سعی کردیم هر چه زودتر این تاخیر را جبران کنیم، گفت: مذاکراتی با اردوهای آماده سازی داشتیم تا برگزاری مسابقات را انجام دهیم. اردویی در استان و در نهایت اردوی دو هفته ای برگزار شد. مریانج را در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی برگزار کردیم.


بلاگی خاطرنشان کرد: تا جایی که توانسته ایم همه شرایط لازم را برای برگزاری بهترین اردوی تیم فوتبال شهرداری فراهم کرده ایم تا با آمادگی خوبی به دیدارها برسیم..


وی با اشاره به برگزاری اردوی در تهران گفت: کادر فنی درخواست کردند که یک اردوی یک هفته ای در تهران برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های لیگ برتری و دسته اول فوتبال کشور برگزار کنیم و با برگزاری این اردو موافقت کردیم. بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی (علیه السلام)..


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری در جهت آمادگی مناسب کوتاهی نکردیم. تیم..


وی در خصوص فصل پیش رو لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: امیدواریم با غیرت و تلاش بازیکنان، توان فنی کادرفنی و حمایت فوتبال دوستان همدانی افتخارآفرینی کنیم. فوتبال استان.».


بلاغی افزود: امروز تیم فوتبال شهرداری همدان به یک سرمایه اجتماعی برای شهر و استان همدان تبدیل شده است و چشم بسیاری از کودکان، نوجوانان و جوانان به این تیم است..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید