همه تقصیرها را نپذیرید؛ بی انصافی/ خودش تصمیم می گیرد بماند یا نه


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897590

باید مشکلاتی در مبارزه وجود داشته باشد و ما باید آن را بررسی کنیم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: او باید تصمیم بگیرد که ادامه دهد یا نه. تا دوشنبه هفته آینده که در صربستان هستیم، وقتی برگشتیم خلاصه کوتاهی را انجام خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا دبیر فدراسیون کشتی درباره ناکامی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: در نتایج تیم ملی کشتی گیران و مربیان تیم ملی کاستی هایی داشتند اما اینکه همه تقصیرها را به گردن بیاندازیم بی انصافی است. محمد بنا.

وی گفت: فراموش نکنیم که او در مسابقات جهانی پارسال 4 مدال طلا گرفت و در المپیک 2012 لندن 3 مدال طلا برای ما به ارمغان آورد.او در سال 2018 به همراه اما تیم یازدهم جهان را هدایت می کند. و اگری که همه می شناسیم مدال برنز کسب کردند و تیم را با اختلاف کمی به مقام چهارم مسابقات جهانی 2019 رساندند. او به همراه تیم ملی 2 مدال برنز در المپیک ریو و یک طلا و یک برنز در توکیو به دست آورد که می توانست بیشتر باشد.

دبیر خاطرنشان کرد: تیمی که در توکیو شانسی نداشت و اگر شرایط کرونا نبود و المپیک به تعویق نمی افتاد، معلوم نبود چه بلایی سر تیم المپیک توکیو می آمد. تیم او سال گذشته در جام جهانی نروژ 6 مدال کسب کرد و با اختلاف 2 امتیاز نایب قهرمان جهان شد. حالا کشتی طرف دیگر خود را نشان داد. اما باید مشکلاتی وجود داشته باشد و باید بررسی کنیم.

دارنده مدال طلای المپیک 2000 سیدنی ادامه داد: من همیشه گفته ام که محمد از طلا ساخته شده است و این را قبول دارم و او مرد بسیار خوبی است. برایم مهم نیست که بخواهد ادامه دهد یا نه، اما اول باید خودش تصمیم بگیرد. اما او یکی از بهترین مربیان جهان است. ما کار او را برای بازی با آبرویش آسان نکردیم. درخواست من این است که حرم ها را پاسداری کنیم و فراموش نکنیم بنا چه افتخاراتی برای این کشور به دست آورد. انتظار داشتم نظرات او بیشتر به او کمک کند.

صدبیر درباره انتصاب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: او باید تصمیم بگیرد که می خواهد ادامه دهد یا نه. تا دوشنبه هفته آینده که در صربستان هستیم، وقتی برگشتیم خلاصه کوتاهی را انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون کشتی یادآور شد: همیشه گفته ام بردها برای همه و قبلی ها که پیچیدند و باخت ها برای من است. مردها باید به عظمت خودشان ببخشند و انشاءالله جبران می کنیم. اما این را بدانید که من و همه بچه ها جانمان را برای موفقیت تیم دادیم و قول می دهم کشتی به زودی جبران کند.

دیدگاهتان را بنویسید