همه جوایز کشور با حمایت مردم به دست آمده است/ آمریکا همچنان نمی تواند اشتباه کند


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843770

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه جبهه کفر در این 43 سال هیچ خطایی مرتکب نشده است، گفت: امروز همه افتخارات کشور با حمایت مردم و کشور به دست آمده است. قطعا مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور در مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد در پیشوا به مردم استان گفت: 43 سال است که جبهه بزرگ شیطان علیه انقلاب اسلامی بر پایه انقلاب اسلامی است. آموزه های اسلامی که تأثیر آن تا پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی ادامه داشت، با حمایت مردم بر همه توطئه ها غلبه می کند.

وی گفت: همانطور که امام در سال 58 با قاطعیت فرمودند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، الان هم بعد از 43 سال و با وجود تلاش های فراوان، هنوز هم آمریکا و متحدانش در آن سال ها نمی توانند اشتباه کنند، مردم در ایران. ، نه تنها با تهاجم همه جانبه به جبهه کفر و ظلم مخالفند، بلکه جریان کفر سال هاست که تلاش می کند تا اقدامی علیه آنها صورت نگیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران خدا تضمین کند که جبهه حق پیروز است و حزب شیطان و جبهه باطل هرگز پیروز نیستند.

فدوی افزود: مردم پیشوا در سال 42 در حالی که امروز وسیله ارتباطی نبود و می دانستند این پایان راه شهادت است، در دفاع از حکومت مزدور پوشیدند. دنیا نه تنها نمی تواند با طمع و طمع آنها کنار بیاید، بلکه همیشه در رویارویی با ایران اسلامی شکست خورده است و امروز نیز به آن شکست اعتراف کرده اند.

وی ادامه داد: تقوا و انجام تکالیف الهی باید هر روز بیشتر از روز قبل باشد چرا که هر روز علم و فناوری ما افزایش می یابد و وظایف ما به نسبت سنگین می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه کارکنان باید برای انتقال ارزش های انقلاب نسل به نسل برنامه ریزی داشته باشند تا آیندگان بدانند در سال 42 گامی مبتنی بر ایمان دینی است. در بین مردم پیشوا نیز متبلور شد و خاطرات بسیاری در تاریخ انقلاب به جای گذاشت.

فدوی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان به ذهن جوانان ما حمله کرده اند اما چون باطل هستند خداوند نقشه های آنها را خنثی کرده است، البته ما نیز باید با اقدامات فرهنگی مناسب تلاش کنیم این توطئه ها را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: امروز همه افتخارات کشور با حمایت مردم محقق شده و قطعا مشکلات اقتصادی کشور یا همان حمایت ها حل خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان افزود: از سال 68 همه کارشناسان معتقد بودند که این طرح اقتصادی که دولت در حال اجرای آن است باید شکل بگیرد. دولت شجاعت زیادی از خود نشان داده و این طرح را اجرا کرده است که موفقیت آن مورد حمایت مردم قرار گرفته است: «شما باید بتوانید از این تنگه مهم عبور کنید.

امروز و سخنرانی سردار فدوی با حضور مردم و مسئولین شهر مقدس پیشوا، اجتماع وارثان قیام 15 خرداد در حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی القاظم (ع) برگزار شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید