همه گزارش های انباشته یافت شده در Kum عمومی هستند / تقویت سیستم 124 یکی از برنامه های صمت است


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839621

رئیس سازمان صمت شهرستان کوم گفت: تقریباً تمام مواردی که احتکار افشا می شود گزارش هایی است که توسط مردم گزارش می شود که نشان از اعتماد مردم دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکبر ابدالی رئیس سازمان معدن و تجارت کوم در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا گفت: با متخلفان و جریمه و صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی.

او در پاسخ به این سوال که اموال انباشته کشف شده چه خواهد شد؟ وی گفت: همچنین نگران این هستیم که این موارد به سرعت انجام شده و در این شرایط تخلفات و احتکار صورت گرفته است. باید بلافاصله حکم صادر شود و جریمه نقدی و رسیدگی قضایی انجام شود و نتیجه اعلام شود. خبر گنج یابی را اعلام کردند.»

ابدالی گفت: مردم نگران اعلام سرنوشت گنج های کشف شده و لمس و مشاهده نتیجه گزارش های خود هستند. البته همکاران کوم در قوه قضائیه و معاونت دادستانی موضوع را جدی گرفتند و تذکرات لازم را دادند.»

رئیس سازمان سکوت کوم ادامه داد: بر اساس فرمانی سران قوا اعلام کردند که در این شرایط جرایم مجرمانه 5 برابر شده که تعداد قابل توجهی از آنها می تواند بازدارنده باشد. مقرر شد اصناف متخلف از انباشت و گران فروشی علاوه بر جرایم کیفری با نصب بنر در محل کار از نوع تخلف مطلع شوند افرادی که در این شرایط می خواهند با معیشت مردم بازی کنند کارشان است. با نصب بنر حذف می شود.

وی افزود: بعد خبری مقابله با گرانی و انباشت باید فراگیر شود، مردم باید به سوالات خود در خصوص مقابله با گرانی و دلالان برسند.

وی در پاسخ به این سوال که توزیع این کالاها پس از صدور حکم توسط مراجع کیفری یا قضایی دولتی بر عهده کدام ارگان است؟ وی گفت: با نظارت دولت تکلیف این اشیای مکشوفه مشخص می شود. اگر حکم برای توزیع باشد توزیع می شود. اگر حکم تخریب باشد، تخریب اجرا می شود.

ابدالی تاکید کرد: تقریبا تمام موارد کشف سیگنال هایی است که توسط مردم گزارش می شود. حجم تماس ها تا 124 در روز بالای 1000 است که برخی از آنها قابل ردیابی نیست، اما بسیاری از آنها قابل پیگیری است، نشان از اعتماد مردم به دستگاه های حاکمیتی دارد.

ابدالی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار با شماره تلفن 124 صمت، 114 سپاه، 113 اطلاعات کشور و 135 تعزیرات تماس بگیرند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت در کوم گفت: تقویت سامانه 124 از برنامه های سازمان صمت است و از یک سامانه تلفنی ساده به تعزیرات تبدیل شده و تعداد خطوط و تعداد افراد را افزایش خواهیم داد. . ما سعی می کنیم همه تماس ها را پیگیری کنیم تا مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید