همکاری اداره کل زندانهای استان البرز با اداره کل فنی و حرفه ای استان


ساعت: 18:21
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888303

برای فعال سازی زندانیان استان البرز:

مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز با هدف توانمندسازی و اجتماعی شدن زندانیان استان البرز و به دعوت مدیرکل زندان های استان از کارگاه ها و کلاس های آموزشی زندان کرج بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز با هدف توانمندسازی و اجتماعی شدن زندانیان استان البرز و به دعوت مدیرکل زندان های استان از کارگاه ها و کلاس های آموزشی زندان کرج بازدید کرد.
در این بازدید بر لزوم همکاری متقابل این دو سرویس مشترک برای بازگشت سعادتمند زندانیان به جامعه تاکید شد.
علی چهارمحالی مدیرکل زندان های استان البرز با اشاره به جایگاه زندان های استان در رتبه بندی فنی و حرفه ای در سال گذشته اظهار داشت: متاسفانه زندان های استان البرز نتوانسته اند جایگاهی در شکوه و جلال داشته باشند. استان در سال های گذشته، لذا با دعوت مدیرکل فنی و حرفه ای استان و بازدید از کارگاه ها و کلاس های فنی و حرفه ای مستقر در زندان کرج، بستر مناسبی برای همکاری جهت توانمندسازی زندانیان و زندانیان فراهم گردید. ارتقای سطح تحصیلات این گروه.
چهارمحالی، اشتغال و حرفه آموزی مددجویان را در حل مسائل و مشکلات اجتماعی و همچنین توقف چرخه جرم موثر دانست و افزود: آشتی مددجویان با کار و همچنین غنی سازی دوران محکومیت آنان با حرفه آموزی و اشتغال می تواند مانع از وقوع جرم شود. ارتکاب جرم تکرار جرم پس از آزادی و متعاقب آن بازگشت به زندان بسیار مؤثر است.
چهار محالی در پایان این بازدید از مدیر کل، کارکنان و مربیان فنی و حرفه ای در ارتباط با زندان های استان با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید