هندبال قطر یکی از بهترین تیم های آسیا و جهان است/ بهتر بودند و بردند

زمان: 19:57
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804301

مهم نیست با چه تیمی بازی کنیم. ما به دنبال بهترین عملکرد هستیم

سرمربی تیم ملی هندبال ایران تیم ملی قطر را تیمی در سطح جهانی دانست و گفت: آنها در این دیدار بهتر از ما ظاهر شدند و در نهایت توانستند پیروز میدان شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مانوئل مونتایا فرناندز، سرمربی تیم ملی هندبال ایران در نشست خبری پس از شکست مقابل قطر و ناکام ماندن از راهیابی به فینال بیستمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال آسیا گفت: ابتدا به تیم ملی قطر تبریک می گویم. والرو ریورا سرمربی این تیم یکی از دوستان بسیار خوب من است و در نهایت این تیم توانست به مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کند.

وی افزود: در 10 دقیقه ابتدایی نیمه موفق شدیم در مقابل این تیم مقاومت کنیم و سپس تیم قطر قدرت خود را به نمایش گذاشت. قطر تیم بسیار خوبی است و در بالاترین سطح هندبال جهان بازی می کند. آنها در این دیدار بهتر از ما ظاهر شدند و در نهایت توانستند پیروز میدان شوند.

وی با اشاره به جایگاه عالی هندبال قطر و بحرین در آسیا و جهان گفت: و تیم های بحرین و قطر که مقابل آنها بازی کردیم بهتر از ما بودند. این دو تیم در هندبال آسیا و جهان در سطح بسیار بالایی قرار دارند و مقابل این دو تیم برای ما سخت بود.

فرناندز در پاسخ به این سوال که ترجیح می دهد در کدام تیم بازی کند، گفت: مهم نیست. باید نیمه نهایی را به پایان برسانیم تا ببینیم برای حضور در این رقابت ها باید در کدام تیم بازی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتیم و بهترین عملکرد خود را در این مسابقات به نمایش گذاشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید