هندبال قهرمانی جوانان آسیا پسران ایران در بازی رفت مقابل عربستان شکست خوردند


ساعت: 20:13
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883646

تیم ملی جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی بحرین به مصاف عربستان سعودی رفت و با نتیجه 32 بر 28 شکست خورد.

ملی پوشان ایران در دقایق ابتدایی بازی را با قدرت شروع کردند و موفق شدند حریف خود را پشت سر بگذارند اما عربستان پیش افتاد و در نهایت نیمه اول با نتیجه 14 بر 13 به سود سبزپوشان عربستان به پایان رسید. .

در نیمه دوم بازی ادامه یافت و اختلاف تا دقایق پایانی دو گل باقی ماند اما در دقایق پایانی عربستان موفق شد تفاضل گل را با ایران افزایش دهد و این بازی با نتیجه 32 بر 28 به سود ایران به پایان رسید. عربستان سعودی.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران که در گروه مرگ قهرمانی آسیا قرار دارد روز دوشنبه 6 تیرماه ساعت 19:30 به مصاف کره جنوبی می رود و ساعت 19:30 روز چهارشنبه 8 تیرماه به مصاف کویت می رود.

احسان بذرافکن، سعید علی اکبری، طاها شکوهی پور، علی مقدم، محمد سنجری پور، رضا بیات، شایان فرشت نژاد، سید مهرشاد دانشی، علی حافظیان، امیرعباس زارعی، صابر حیدری، امیررضا شجاعی، سهیل صفری، محمدرضا مرضی، محمدرضا مرضی رضا غفاری، مبین آبیار و امیرحسین مسعودنیا تیم ملی هندبال جوانان ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

ابوالکاسم شعبانپور (مدیر فنی)، سرگئی نیکولنکو (سرمربی)، محمود متین (سرپرست)، حسن رنجکار (مربی)، امید کاظمی (دستیار ورزشی) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی جوانان ایران در این مسابقات حضور دارند.

بر اساس قرعه کشی، تیم های ملی ایران، کره جنوبی، عربستان و کویت در گروه A و تیم های ملی بحرین، ژاپن، هند و پاکستان در گروه B مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار گرفتند.

پس از پایان مرحله گروهی، تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B، تیم اول گروه B برای تعیین مکان های اول تا چهارم با تیم دوم گروه A رقابت می کند و تیم سوم از گروه A با تیم چهارم گروه B و تیم سوم گروه B با تیم چهارم از A رقابت خواهند کرد و برای تعیین رتبه های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید