هویت آیینی با ورزش در هم آمیخته است


ساعت: 21:39
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887774

مجمع سالانه فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون بولینگ و بیلیارد ظهر امروز (چهارشنبه) در سالن پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، این مجمع به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور هاشم اسکندری رئیس بولینگ و بیلیارد برگزار شد. فدراسیون بیلیارد و پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک به گفته دبیر کمیته ملی پارالمپیک “فرهادیان” مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی در وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان سازمان ها و نهادها از این مراسم تجلیل کردند. فرا رسیدن ماه محرم و با توجه به اجرا و بررسی برنامه های فدراسیون در دهه 1400.

هاشم اسکندری در ابتدای این دیدار گفت: فرا رسیدن ماه عزا و عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) را گرامی می داریم. فدراسیون بولینگ و بیلیارد مفتخر است اولین دوره برگزاری لیگ بیلیارد را در آستانه سالروز شهادت شهید مدافع حرم سیدهادی سلطان زاده افتتاح کند. سال 1400 با دستاوردهای زیادی برای فدراسیون ما همراه است. از قهرمانی پرافتخار حسین وفایی در سال 2022 گرفته تا نایب قهرمانی سرخوش در جام جهانی و قهرمانی در جام جهانی، بخشی از افتخارات این فدراسیون برای ما بوده است که یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها برای شروع قرن جدید باشیم. 127 مدال کسب کردیم عملکرد درخشانی را در ورزش پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: بهره مندی 24 تیم ناحیه از پایگاه قهرمانی استخر فضای مناسبی را برای ورزشکاران سراسر کشور فراهم کرد. و اکنون در تلاش هستیم تا مدارس استعدادیابی استخر در استان ها راه اندازی شود. ظرفیت فدراسیون بولینگ و بیلیارد به اندازه 5-6 فدراسیون است و در نتیجه تیم های استانی که بازوان قوی ما هستند بیش از یک تیم فعالیت می کنند.

سید محمد پولادگر با اشاره به فعالیت چشمگیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: قطعا فدراسیون خاصی است که با تلاش زیاد و مدیریت معقول کمترین بودجه الگوی ورزش ایران محسوب می شود و باید از آن استفاده کرد. این فدراسیون پربار.» قدردانی ویژه ای داشته باشید.

این جلسه در قالب وبینار با حضور حداکثری مدیران تیم های ورزشی برگزار شد و در پایان گزارش بازرس و خزانه دار و همچنین تقویم سال 1401 فدراسیون به تصویب اعضا رسید. از جلسه




اسکندری: هویت دینی و آیینی با جامعه ورزش کشور عجین شده است

هاشم اسکندری در این دیدار در خصوص فرا رسیدن ماه محرم گفت:

کوچه دلم پر از آشوب است * همه جا خیمه های عزا است

ماه خون و خروش و ماتم شد * ماه خون خدا حرام شد

هویت دینی و آیینی با جامعه ورزش کشور عجین شده است و می توان از امام حسین (ع) به عنوان بهترین نمونه اخلاق، کرامت، مقاومت، رشادت و جوانمردی در طول تاریخ یاد کرد. بی گناهان و مصلحان اجتماعی که بهترین نعمت های عصر را برای زنده نگه داشتن دین الهی دریغ کردند.

وی در ادامه افزود: جوانان ایران اسلامی به ویژه شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با الگوگیری از شهدای سیدالشهدا و با پاسداشت ماه محرم حماسه های بی نظیری را خلق کردند. پاسدار انقلاب اسلامی باشید.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد همچنین گفت: شهید فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی «سیدهادی سلطان زاده» از آن عزیزان و شرکت کنندگان در راهپیمایی مشهد بود که اکنون در آستانه شهادت او هستیم. شهادت مدافع شهید حرمی که به همراه سایر ورزشکاران باشگاهش موفق شد یکی از بزرگترین موکب های استان خراسان رضوی را برپا کند. روحش شاد و یادش گرامی باد.

اسکندری درباره فعالیت های فدراسیون در سال 1400 گفت: فدراسیون بولینگ و بیلیارد مفتخر است در آستانه سالروز شهادت شهید حرم سید هادی سلطان زاده اولین دوره برگزاری لیگ بیلیارد را افتتاح کند. سال 1400 با دستاوردهای زیادی برای فدراسیون ما همراه است. از قهرمانی پرافتخار حسین وفایی در سال 2022 گرفته تا نایب قهرمانی سرخوش در جام جهانی و قهرمانی در جام جهانی، بخشی از افتخارات این فدراسیون برای ما بوده است که یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها برای شروع قرن جدید باشیم. 127 مدال کسب کردیم عملکرد درخشانی را در ورزش پشت سر گذاشتیم.

وی در پایان گفت: بهره مندی 24 تیم استانی از پایگاه قهرمانی استخر فضای مناسبی را برای ورزشکاران سراسر کشور فراهم کرده است. و اکنون در تلاش هستیم تا مدارس استعدادیابی استخر در استان ها راه اندازی شود. ظرفیت فدراسیون بولینگ و بیلیارد به اندازه 5-6 فدراسیون است و در نتیجه تیم های استانی که بازوان قوی ما هستند بیش از یک تیم فعالیت می کنند.

پولادگر: بولینگ و بیلیارد برای شرکت خانواده بلامانع است

امشب چهارشنبه 21 مرداد 1401 مجمع سالانه فدراسیون به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک به سرپرستی دبیر کمیته. نمایندگان سازمان ها و نهادها حضور داشتند.

سید محمد پولادگر پس از ارائه گزارش ها و استماع سخنان اعضای مجمع گفت: اگر حوزه هایی مانند بولینگ و بیلیارد که جزو ورزش های خانوادگی محسوب می شود، صلاحیت های لازم برای فعالیت خود را داشته باشند، از نظر ما منعی برای فعالیت ندارند. شاید در گذشته مشکلات کمی در محوطه استخر وجود داشته باشد، اما می دانیم که این دوره ها در واقع بسیار سرگرم کننده است و می تواند بین خانواده ها پخش شود و نباید سنگی به سمت آنها پرتاب شود. این رشته ها می تواند بنیان خانواده ها را تقویت کند.

وی در ادامه افزود: باید از عرصه هایی مانند بولینگ استقبال کنیم که به جای استفاده مداوم از تلفن همراه و فضای مجازی، ظرفیت ورزش خانواده ها را در کنار هم ایجاد کند. چنین فضایی در بولینگ بیشتر و در بیلیارد کمتر است.

اینکه خانواده ها نباید با هم در سالن بولینگ بازی کنند مشکلی است که برای حل آن تلاش خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در ادامه سخنان خود بیان کرد: در سال های اول ریاست هاشم اسکندری در این فدراسیون از وی خواسته شد که از پلیس استعلام کند که آیا جرمی ناشی از گسترش است. بیلیارد و نتیجه گزارش پلیس تایید کرد که این رشته ها باعث کاهش میزان جرم و جنایت در جامعه می شود و این نظر ما نیست و مراجع دیگر نیز این نکته را تایید کرده اند.

اینکه نویسنده سریالی می خواهد ورزشی مثل بیلیارد را بی اساس جلوه دهد، تقصیر سازندگان این سریال و باشگاه مربوطه و رشته ای است که نباید بی انصافی محکوم شود و از سازندگان این گونه فیلم ها و سریال ها می خواهیم که پایبند باشند. اصول.

وی در پایان افزود: فکر می کنم رشته شما نسبت به بسیاری از رشته های ورزشی برتری دارد، سرمایه گذاری خوبی از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است. قطعا این گروه فدراسیونی خاص و ویژه است که با تلاش فراوان و مدیریت معقول و با کمترین بودجه الگوی ورزش ایران محسوب می شود و باید از این فدراسیون پربار تقدیر ویژه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید