هیچ سندی علیه من وجود ندارد/ تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون ناعادلانه است


ساعت: 20:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902746

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه من عادلانه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره حضورش در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برای توضیح درباره اتفاقات بعد از بازی با گل گهر به کمیته انضباطی رفتم و در آنجا درباره این دیدار صحبت کردم. . با اعضای کمیته انضباطی صحبت کردم و با هم همه مسائل را بررسی کردیم. باز هم صحنه های مسابقه را دیدیم و اعضای کمیته انضباطی پذیرفتند و به من گفتند که سند خاصی برای کارت قرمزی که دریافت کردم وجود ندارد و گفتند مشخصا از اتفاقات مسابقه تحریک شده ای. حتی گفتند می توانیم تایید کنیم که در بازی اتفاقی نیفتاده که شما را عصبانی کند.

وی ادامه داد: آنها حتی به من گفتند قبل از اینکه با شما آشنا شوند تصور دیگری از من داشتند. اما حالا که رودررو صحبت می کنیم، متوجه می شویم که شما فردی احساساتی، صادق و منطقی هستید. حتی برای دستیاران سایر تیم ها نیز کمیته انضباطی به دنبال راه حلی است تا مشکلی ایجاد نشود. دوباره به من گفتند که هیچ مدرکی وجود ندارد که من مستحق دریافت کارت قرمز هستم. با این حال آنها همچنین گفتند که بهتر است در مورد عوامل تحریک کننده و ایجاد مشکل برای سایر تیم ها آرامش بیشتری داشته باشیم.

ساپینتو درباره حضورش در استقلال گفت: باید بگویم در برخی مسابقات نه با یک تیم، بلکه با چند حریف بازی کردیم. روز اول که به استقلال آمدم گفتم هدفم موفقیت و قهرمانی است. اما به نظر می رسد علاوه بر حریف مستقیم در زمین، رقبای دیگری هم داریم که کنترلی بر آنها نداریم، اما به مبارزه و مبارزه ادامه می دهیم. ما برای توانایی ها، مهارت ها و کارمان و همچنین برای باشگاه و هوادارانمان می جنگیم.

ساپینتو در پاسخ به سوالی درباره حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی اظهار کرد: حکمی که برای من صادر شده منصفانه نیست. دلیلی برای کارت قرمز من وجود ندارد و دلیل آن فقط گزارش داور است و آن هم به دلیل صحبت های اشتباه مربی گل گهر. قبل از کارت قرمز خیلی آرام بودم و هیچ کاری نکردم. قبلاً در این جلسه متوجه شدم که اعضای کمیته انضباطی دلیل اخراج من را نمی دانند. نه در فیلم و نه در عکس ها سندی مبنی بر اخراج من وجود ندارد.

وی در خصوص این حکم خاطرنشان کرد: آنچه که بارها در تصاویر مشخص بود و در کمیته انضباطی مشاهده کردند، نیمکت های تیم گل گهر از یک طرف زمین به آن طرف زمین آمدند و مقابل فنی ما جمع شدند. منطقه و به قاضی و کمک قاضی اعتراض کرد و من و نیمکت استقلال را تحریک کرد. وقتی تیمم در دقیقه 90 در خانه پنالتی می گیرد چرا باید اعتراض کنم؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: در این شرایط باید لبخند بزنم و خوشحال باشم و دلیلی برای اعتراض و ناراحتی وجود ندارد. امیدوارم در آینده کمیته انضباطی برای برخورد با دستیارانی که توانایی فنی ندارند و اگر به نیمکت مربیگری رسیده اند، چاره ای بیندیشد به خاطر توانایی هایشان نیست، بلکه به دنبال تحریک دیگران هستند. کمیته انضباطی باید بتواند به این بازی های خارج از زمین و ناسالم پایان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید