واحدی فر رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران / پایان ماموریت چهار ساله محمد فرجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری

ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803059

مراسم تکریم مدیرعامل سابق و معارفه رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شب گذشته 11 بهمن ماه، محمد فرجود ماموریت چهار ساله خود را در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به پایان رساند و رضا واحدی فر معاون سابق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه و امنیت به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد.

در این نشست لطف الله فروزنده معاون خدمات شهری شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به میلاد حضرت زهرا (س) گفت: بشریت به سمت معنویت حرکت می کند و اکنون نه تنها نیازهای مادی بلکه نیازهای معنوی است که به آن توجه شده است. . راه ما نیز باید موازین توحید و الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) باشد.

معاون شهردار تهران با اشاره به مصادف شدن میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی با میلاد حضرت فاطمه (س)، گفت: به همه توصیه می کنم نامه امام خمینی (ره) به گورباچف ​​را مطالعه کنند تا با دیدگاه های عرفانی و فلسفی ایشان آشنا شوند. .

فروزنده با اشاره به جایگاه ویژه سازمان ICT شهرداری تهران در مسیر بهسازی، گفت: شهرداری تهران در عرصه پاکسازی نسبت به سایر سازمان ها و دستگاه های دولتی پیشتاز است و این عملکرد قابل تقدیر است.

وی با ارزیابی عملکرد مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: امیدواریم در دوره جدید حاکمیتی شاهد ارتقای سطح ساختاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات باشیم و این سازمان همچنان منشا تحولات جدید باشد. گام هایی برای دستیابی به اهداف تهران.

محمد فرجود نیز با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، حضور ایشان در سازمان ICT تهران را تجربه ای افتخارآمیز برشمرد و افزود: در این مدت توانستیم جایگاه ICT را در تهران تقویت کنیم. اکوسیستم فناورانه کشور و ترویج در بین مردم و در بسیاری از موارد سازمان ICT توانسته در شهرداری تهران مخرب باشد و موضوعات مهمی مانند شفافیت و دسترسی عمومی به اطلاعات و داده ها را اجرا کند.

فرجود سال گذشته سامانه تهران من را به عنوان بهترین درگاه خدمات عمومی کشور به عنوان دلیلی بر پیمودن مسیر درست در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران انتخاب کرد و خاطرنشان کرد: دستاوردهای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات حاصل کار گروهی و نوآوری است. خلاقیت بود و به این ترتیب با ارائه راهکارهای غیرعادی توانستیم به کاهش هزینه ها و افزایش درآمد شهرداری تهران کمک کنیم.

وی گفت: در گذشته سازمان ICT بیشتر یک ابزار بود، اما اکنون در درآمدزایی و کاهش هزینه ها نقش دارد. که «تهران من» و تهران باهوش بمانند و مسیر ارتقای خود را طی کنند.

فرجود قرار گرفتن فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در فهرست سازمان های برتر شهرداری تهران با عملکرد بسیار خوب را نتیجه کار برنامه محور و تیمی دانست و افزود: این امر موثر خواهد بود. وی ضمن تشکر از همکاران خود در مجموعه مدیریت جدید برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

رضا واحدی فر، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز ابراز امیدواری کرد که بتواند منشأ اقدامات مؤثری را برای دستیابی به راهکارهای فناورانه در ارائه خدمات به شهرداری و شهروندان تهرانی مدیریت کند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه هوشمندسازی در برنامه های حکمرانی شهری که یکی از موضوعات مهم در برنامه شهردار محترم نیز بود، گفت: تلاش می شود تا برنامه تهران هوشمند ادامه یابد تا شهری زیست پذیرتر محقق شود. کیفیت بالای زندگی برای همه شهروندان

واحدی فر از زحمات فرجود قدردانی کرد و افزود: امیدوارم در آینده این سازمان بتواند نقش موثرتری در شهرداری تهران داشته باشد و حلقه ارائه خدمات شخصی و هوشمندانه به شهروندان توسعه یابد.

گفتنی است مهندس رضا واحدی فر از همکاران با سابقه شهرداری تهران می باشد و سال هاست در حوزه فناوری اطلاعات در مناطق شهرداری فعالیت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید