واسی، سلاح انگیزشی سرمربی استقلالی ها مقابل قرمزها

واسی، سلاح انگیزشی سرمربی استقلالی ها مقابل قرمزها

تراکتور و فولاد فردا به مصاف هم می روند و این دیدار برای سعید واسی هافبک جدید فولاد مهمتر از یک بازی ساده است.

واعظی که در ابتدای لیگ بیستم به عنوان بازیکنی محبوب از استقلال جدا شد و به تراکتورسازی پیوست، هرگز نتوانست ستاره ای در بین هواداران رفتار کند و حواشی زیادی به همراه داشت.

شاه ماهی در همان ابتدای انتقال به دلیل فسخ بی دلیل پیکان و شکایت باشگاه تهرانی با محرومیت طولانی مدت مواجه شد.

اما بعد از ممنوعیت شرایط برای واسی خوب پیش نرفت. وینگر مشهدی در دوران حضورش در تراکتورسازی با سرمربیان مختلفی مشکل داشت و توسط فیروز کریمی، زوونیمیر سولدو و ارطغرول ساگمول به این باشگاه سپرده شد و هر بار با عفو میانجیگری و ریش سفیدی دریافت کرد و کار خود را در این تیم تجدید کرد.

اما دومی برای این بازیکن خوب پیش نرفت. پس از بازی با تیم هوادار در ابتدای فصل و پس از درگیری لفظی واسی با محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتورسازی، قربان بردف سرمربی سختگیر روسیه دستور اخراج واسی را صادر کرد و در نهایت این وینگر خوش استیل دیگر به تراکتور برنگشت. موضوعی که حتی مورد علاقه تی تی قرار گرفت و از بازیکن ناراحت خود حمایت نکردند.

سرانجام واسی پس از پایان دور اول این رقابت ها قرارداد خود را با تراکتور به هم زد و شاگرد جواد نکونام شد تا به روزهای اوج خود در اهواز بازگردد.

با تمام این تفاسیر، ازهر منال شمس تا چه اندازه انگیزه واعصی مقابل تیم سابقش را خواهد داشت و باید دید این بازیکن مشهدی در مقابل پاکو خمز و پرشورهای حاضر در ورزشگاه می تواند توانایی خود را نشان دهد. و در کنار جواد نکونام یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید