واکنش استاد به آخرین اظهارات رائفی پور/ فاضل میبدی: رائفی پور سواد ندارد/ چرا الهادی الان اسلام را فریاد نمی زند؟ / صحبت های رائفی پور هیچ تفاوتی با کارتون شارلی ابدو ندارد

واکنش استاد به آخرین اظهارات رائفی پور/ فاضل میبدی: رائفی پور سواد ندارد/ چرا الهادی الان اسلام را فریاد نمی زند؟  / صحبت های رائفی پور هیچ تفاوتی با کارتون شارلی ابدو ندارد

یک کارشناس مسائل مذهبی در پاسخ به صحبت های اخیر علی اکبر رائفی پور گفت: صحبت های این آقا با کارتون شارلی ابدو درباره پیامبر فرقی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری مدرا; حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی، کارشناس مسائل دینی در واکنش به سخنان اخیر علی اکبر رائفی پور مبنی بر اینکه: حضرت علی شوخی های جنسی می کرد که نمی توانم بیان کنم، به رویداد۲۴ می گوید: وجود دارد. آزار بسیار به ائمه و از واعظ تا تریبون، همه ظلم است و گناه را به اهل بیت نسبت می دهند. ما به جای اینکه از سیره ائمه اطهار علیهم السلام دستورات عدالت خواهی بیاموزیم، مطالبی را از ایشان نقل می کنیم که نه درست است و نه برای جامعه مفید است.
رفیع پور سواد ندارد و حرف هایی می زند تا برای خودش تریبون بگیرد

میبدی می گوید: چه بسا ائمه در زمان و شرایط خود و به عرف، سخنانی را مطرح کرده و سیره ای داشته اند که در زمان حاضر شایسته تکرار نیست. مثلاً هر کدام از ائمه اینقدر زن گرفته اند و چند صیغه دارند، حالا چند زن و صیغه داشته باشیم! خوب ائمه اگر در زمان حال بودند چنین کاری نمی کردند. بحث اخلاق و عدالت و ظلم ستیزی یکی از مهم ترین مسائل زندگی ائمه است که به جای گفتن حرف های غیرواقعی و مضحک مثل لطیفه های امامی که هیچ حقیقت و اصالتی ندارند باید به آن بپردازیم.

فاضل میبدی می گوید: ما وظیفه روشنگری داریم و باید بگویم که سخنان این مرد نه تنها دروغ نیست بلکه به شدت مذموم است. شوخی هایی که انسان را از حدود اخلاقی خارج می کند همیشه مذموم بوده و وایما همیشه از این کار خودداری کرده است، پس باید بگویم که روایات و سخنان این شخص باطل است و چون اسلام را به درستی نمی شناسند و تحقیق دقیقی در این مورد انجام نشده است. سواد انجام این کارها را ندارید، فقط او چیزهایی می گوید تا برای خودش سکویی پیدا کند.

چرا علم الهادی الآن فریاد نمی زند «اسلام»؟

وی ادامه می دهد: سخنان رائفی پور مصدق کذب آشکاری است و این مسائل را مطرح می کنند تا تریبون خود را گرم کنند. متأسفانه در سال های اخیر این گونه سخنان در بین مداحان بیشتر به چشم می خورد و باید با آن مبارزه کرد اما متاسفانه هیچکس جلوی آن را نمی گیرد.

این کارشناس مذهبی می گوید: امام جمعه مشهد و برخی ائمه جمعه دیگر که به چند تار موی زن حساس هستند و برای اسلام فریاد می زنند، چرا فکر نمی کنند که اسلام در خطر است و در این مواقع برای اسلام فریاد نمی زنند؟ واقعیت این است که تاثیر سخنان بیسوادیانی چون رفیع پور هزار برابر بدتر از بی حجابی است.
می گویند چون رائفی پور ارتش سایبری دارد نباید ایراد گرفت

فاضل میبدی می گوید: می گویند چون رائفی پور ارتش سایبری دارد نباید ایراد گرفت! عذر بدتر از گناه است، زیرا خطر آن بسیار بیشتر است، زیرا امروزه جاهلیت مذهبی بسیار رایج شده است. کسانی که اینگونه از اهل بیت و اسلام صحبت می کنند نه دین می دانند و نه اسلام و فقط می خواهند جلب توجه کنند.

جریانی که حسن عباسی و رفیع پور را به نفع مافیای قدرت و ثروت می پسندد

او می‌گوید: «مشکل از بالادستی‌هاست که افراد مطرود و بی‌سواد مثل حسن عباسی و رائفی‌پور می‌آیند و حرف‌های جنجالی و غیرواقعی درباره دین می‌زنند اما با آن‌ها برخورد نمی‌کنند.» ما به راحتی نمی‌ترسیم و انتقاد می‌کنیم، اما برخی ممکن است از انتقاد از این افراد بترسد زیرا جریانی پنهان پشت این افراد وجود دارد. جریانی که این افراد را به نفع مافیای قدرت و ثروت قرار می دهد.

صحبت های رفیع پور هیچ تفاوتی با کارتون شارلی ابدو ندارد

فاضل میبدی در آخر می گوید: اگر اسلام به معنای واقعی شناخته می شد و کشور درست اداره می شد، همه جوانان ما هجرت نمی کردند. اگر این افراد مروج دین باشند، مطمئن باشید که جوانان و سایر مردم از دین دور خواهند شد. این سخنان هیچ تفاوتی با کاریکاتور شارلی ابدو از پیامبر ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید