واکنش به جدایی ورا گفوری از استقلال؛ هر آمدنی یک عزیمت دارد

واکنش به جدایی ورا گفوری از استقلال؛  هر آمدنی یک عزیمت دارد

پیروز گربانی پیشکسوت استقلال درباره تغییر کادر فنی تیم استقلال گفت: من با روند انتخاب این مربی آشنا نیستم اما در نهایت باید شرایطی پیش بیاید که این فرد انتخاب شود. “

وی در خصوص این مربی افزود: سبک کار او با فرهاد مجیدی کاملا متفاوت است. بنابراین فکر می‌کنم برای چنین تغییر بزرگی زمان می‌برد تا استقلال دوباره به شکلی دیگر وارد مسابقه شود.

پیشکسوت استقلال درباره وعده چهار قهرمانی سرمربی جدید استقلال اظهار کرد: فقط امیدوارم بتواند به قول هایش عمل کند. اما کاملا مشخص است که او با چنین وعده ای فشار را بر روی خود افزایش داده است.

قربانی در خصوص اینکه کارشناسان معتقدند پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشته است، گفت: در فصل نقل و انتقالات هر تیمی با توجه به نیاز خود بازیکن جذب می کند. طبیعتا استقلالی که پارسال قهرمان شد نیاز به تغییر زیادی ندارد.

وی درباره احتمال جدایی کاپیتان استقلال از این تیم گفت: هر آمدی یک خروجی دارد. متاسفانه نحوه رفتن بازیکنان استقلال به خصوص در سال های اخیر چندان خوشایند نیست. به نظر من جدایی بازیکنی که چندین سال بازی کرده باید به گونه ای باشد که حیثیت و شخصیت او حفظ شود. وریا گفوری در این سال ها برای استقلال زحمت زیادی نکشیده و حتی فکر می کنم با توجه به فرم بدنی اش می تواند یک سال دیگر برای استقلال بازی کند. امیدوارم در نهایت این اتفاق بیفتد که شخصیت و کرامت ورا گفوری حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید