واکنش تمسخر آمیز کاهان به اظهارات امیر عبدالخیان: هدف غرب از مذاکرات، نابودی سه میلیارد نفر است. فریبکارانه به آن می گویند دیپلماسی

واکنش تمسخر آمیز کاهان به اظهارات امیر عبدالخیان: هدف غرب از مذاکرات، نابودی سه میلیارد نفر است.  فریبکارانه به آن می گویند دیپلماسی

روزنامه کیهان می نویسد: واکنش منفعلانه به اقدامات خباثت آمیز اروپایی ها در شأن ملت ایران نیست. جای بسی تعجب است که پس از اظهارات نماینده اتحادیه اروپا مبنی بر «غلبه احساسات» در تصویب پروژه ضدایرانی، به دام اروپایی ها می افتیم و از دشمنی و دشمنی آشکار این کشورها و … تضاد منافع و امنیت ملی به یک «رویکرد عاطفی». چرا آقایان به جنبه دیگری که جوزپ بورل اشاره کرد، یعنی «وجود نگرانی عمیق» و خصومت نهفته در پس آن نگرانی، توجه نمی کنند؟!

روزنامه «کیهان» به تمسخر این تعبیر امیرعبداللهیان که اقدامات ضد ایرانی اتحادیه اروپا را «تیراندازی از پا» خواند، انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت: واکنش منفعلانه به اقدامات خباثت آمیز اروپایی ها در شأن ملت ایران نیست. جای بسی تعجب است که پس از اظهارات نماینده اتحادیه اروپا مبنی بر «غلبه احساسات» در تصویب پروژه ضدایرانی، به دام اروپایی ها می افتیم و از دشمنی و دشمنی آشکار این کشورها و … تضاد منافع و امنیت ملی به یک «رویکرد عاطفی». چرا آقایان به جنبه دیگری که جوزپ بورل اشاره کرد، یعنی «وجود نگرانی عمیق» و خصومت نهفته در پس آن نگرانی، توجه نمی کنند؟!

با توجه به اینکه مردم ایران از قبل از انقلاب تاکنون انواع شرارت ها را از سوی اروپایی هایی که در قدرت بوده اند دیده اند، کسانی که به فکر منافع و امنیت ملی هستند باید پاسخ دهند که چه تهدیداتی می توانند علیه ملت ایران به کار ببرند. تاکنون انجام شده است.؟! از این رو به نظر می رسد زمان آن سپری شده است که این اقدام پارلمان اروپا را «نوعی تیراندازی در پای اروپا» بدانیم و به «خودداری» توصیه کنیم.

اکنون وقت آن رسیده است که بفهمیم هدف باطنی آمریکایی ها و اروپایی ها از مذاکره با هر کشوری، نابودی سه میلیارد انسان است، هر چند که با تقلب به آن می گویند دیپلماسی! به گفته رهبری، «آقایان پشت میز مذاکره، تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند. امروز روشن است که این دولت های حقیر منتظرند ملت ایران را به زانو در بیاورند، آمریکا که ارباب شما بود نتوانست این کار را انجام دهد. شک نکنیم که ملت ایران در نبرد با آمریکا پیروز است زیرا سپاه و شهید سلیمانی را در آغوش خود پرورش داده و پرورش داده است و به گفته فرمانده کل سپاه: دستان ما باز است و پادشاهی قدرت ما گسترده است!”

دیدگاهتان را بنویسید