واکنش جالب یحیی به هدایت پرسپولیس

یحیی گل محمدی در حالی مقابل ذوب آهن به برتری رسید که جدال این دو مدعی قهرمانی با برد سپاهان مقابل استقلال همراه بود تا قرمزها با حاشیه مطمئن تری نسبت به رقیب سنتی خود از تهران به بازی ها ادامه دهند.

پیروزی های پی در پی برای پرسپولیس به ثبت رسیده است و عملکرد درخشان دروازه بان و مدافعان این تیم نشان از آماده شدن آنها برای گرفتن عکس با جام دارد. هافبک ها نیز در روزهای نا امیدی از مهاجمانی که در انتظار پایان فصل با جام قهرمانان هستند، سه امتیازی می زنند.

با این حال، شاید تنها فردی که زیاد به رهبر شدن فکر نمی کند، مهمترین عضو نیمکت این تیم باشد. یحیی گل محمدی در روزهایی که تماشاگر در ورزشگاه ها حضور ندارد بدون کوچکترین تفاوتی کارش را دنبال می کند.

وی پس از آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: فعلا باید از بازیکنانم تشکر کنم. آنها می جنگند و شایسته بهترین تشویق هستند. دلمان برای هواداران بسیار تنگ شده است اما برای شادی آنها با تمام وجود خواهیم جنگید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفتگوی خود با مهر افزود: در حال حاضر برای صحبت درباره قهرمانی زود است. هدف ما این جام است اما بازی به بازی پیشرفت خواهیم کرد. جایگاه فعلی در جدول هم مهم است، اما نه به اندازه پایان فصل!»

یحیی گل محمدی که در پرسپولیس به بلوغ رسیده بود حالا با آرامش بیشتری کار را دنبال می کند و با تمرکز خودش بازیکنانش را برای حضور در زمین آماده می کند و هدفش کسب امتیاز لازم برای قهرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید