واکنش جنجالی گل محمدی به توهین مجری تلویزیون

واکنش جنجالی گل محمدی به توهین مجری تلویزیون

در حالی که قرار بود نشست خبری سرمربی پرسپولیس پیش از دیدار سرخپوشان و پیکان از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود، این دیدار به دلیل بارش برف در تهران لغو شد. حالا سرمربی پرسپولیس در حال گفتگو با سایت این باشگاه است.

یحیی گل محمدی درباره بازی فردا مقابل پیکان گفت: بازی سختی مقابل تیم خوب پیکان داریم. من بازی های قبلی پیکان را تماشا کردم و به نظرم آنها شایستگی بیش از نتایج در زمین را داشتند. پیکان تیم جوانی است، با سرعت و احترام بالا، ترکیب فنی خوبی دارد و فردا باید با تمرکز کامل بازی کنیم.

گل محمدی ادامه داد: بازی ها فشرده است و هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. با توجه به شرایط جدول، اهمیت این سه امتیاز بسیار بالاست و امیدواریم بتوانیم امتیازات این بازی خانگی را از آن خود کنیم.

وی در خصوص لغو آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی گفت: این چند روز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، امروز به دلیل برف و شرایط جوی نتوانستیم در زمین تمرین کنیم اما تمرین خوبی داشتیم. جلسه تمرین سبک در هتل

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان این تیم در بازی فردا نیز گفت: ما فقط دیابه را به دلیل مصدومیت داریم و بقیه بازیکنان مشکلی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید