واکنش رئیس سازمان انرژی اتمی به اتهامات پادمانی رافائل گروسی علیه ایران: تمامی فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین پادمانی انجام می شود.

واکنش رئیس سازمان انرژی اتمی به اتهامات پادمانی رافائل گروسی علیه ایران: تمامی فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین پادمانی انجام می شود.

روز جدید :رئیس سازمان انرژی اتمی به جماران گفت: ایران عضو NPT است و تمامی فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر اساس پادمان انجام می شود. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران مستقر است و فعالیت‌های هسته‌ای ایران از نزدیک رصد می‌شود و ایران از روز اول تمامی فعالیت‌های خود را مطابق با مقررات آژانس دنبال کرده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر اساس مقررات پادمانی انجام می شود، گفت: جنجال های ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی، منافقین و رژیم ضد انقلاب اتهام است. ما انتظار نداریم مدیرکل آژانس به سر و صدایی که جنبش ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران ایجاد کرده و بیش از 20 سال است آن را دامن می زنند و دنبال می کنند و مانع از برنامه هسته ای ایران می شوند علاقه مند باشد. توسعه طرح کشور

محمد اسلامی در حاشیه تجدید معاهده دولت با آرمان های امام خمینی (ره) در پاسخ به اتهامات مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر دفاع از ایران، به خبرنگار جماران گفت: دولت با آرمان های امام راحل (ره) در پاسخ به این اتهامات است. موضوع بسیار مهم این است که ایران عضو NPT است، تمام فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین پادمانی انجام می شود. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران مستقر است و فعالیت‌های هسته‌ای ایران از نزدیک رصد می‌شود و ایران از روز اول تمامی فعالیت‌های خود را مطابق با مقررات آژانس دنبال کرده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: جنجال ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی، منافقین و رژیم ضد انقلاب اتهام است. ما انتظار نداریم مدیرکل آژانس به سر و صدایی که جنبش ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران ایجاد کرده و بیش از 20 سال است آن را دامن می زنند و دنبال می کنند و مانع از برنامه هسته ای ایران می شوند علاقه مند باشد. توسعه طرح کشور

وی تصریح کرد: ما به هیچ وجه قبول نداریم که مواضع و فشارهای رژیم صهیونیستی به عنوان دستور کار مدیرکل آژانس پیگیری شود. مسلم است که اگر برجام یک دلیل داشت که فقط یک دلیل داشت، آن هم گذشتن و پاسخگویی به همان اتهاماتی بود که 20 سال است به کشور زده می شود و این چیز جدیدی نیست.

اسلامی تاکید کرد: موارد ادعایی، مکان های ادعایی و اسناد ادعایی ساخته و پرداخته شده علیه انقلاب و رژیم صهیونیستی بوده و بارها پاسخ داده شده است. اگر قرار باشد از این به عنوان اهرم فشار سیاسی استفاده شود، به جایی نمی رسد. با وجود اینکه با برجام موافقت کردند و آن را کنار گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید