واکنش ستاره های استقلال به حذف شدن از لیست کی روش

واکنش ستاره های استقلال به حذف شدن از لیست کی روش

مهدی مهدی پور، هافبک تیم فوتبال استقلال که پیش از جام جهانی تیم ملی را برعهده داشت، در حالی از لیست نهایی تیم ملی خارج شد که امید زیادی به حضور در جام جهانی داشت.

مهدی پور در دو فصل اخیر جزو مهره های ثابت و تاثیرگذار استقلال بوده و عملکرد خوبی در این تیم داشته است. آن هافبک بازیساز در دربی نیمکت نشین بود و سعید مهری جای خود را به آبی ها داد. با این حال او در نیمه دوم وارد زمین شد و برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد. با مهدی پور درباره موضوعات مختلف گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

در مورد دربی صحبت کنید. چه شد، بازی را از روی نیمکت شروع کردی؟

خب، این نظر کارکنان بود و من به آن احترام می گذارم. من وظیفه دارم خوب تمرین کنم و به تیم خدمت کنم. زمانی که کادر فنی و ساپینتو صلاح بدانند بازی خواهم کرد و از این نظر مشکلی وجود ندارد. نتایج تیم مهم است.

دربی در کل چطور بود؟

راستش دربی حداقل برای من زیاد جذاب نبود. وقتی جمعیت در دربی حضور ندارند، هیجان و جذابیت بازی به نصف و بسیار کم می شود. منظورم خودم است. برای شخص مهدی مهدی پور مثل همیشه نبود چون دو سه هفته پیش دربی شروع شد و هیجان مسابقه تا شروع مسابقه ادامه داشت. در حال حاضر فوتبال و دربی دغدغه مردم نیست. بازی برای من هیجان همیشگی را نداشت.

با این حال فکر می کنم باید این بازی را می بردیم. دو بر یک جلو بودیم اما از روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و بازی مساوی شد. تیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی خوب کار کرد. به نظر من در طول مسابقه نتوانستند موقعیت هایی ایجاد کنند. به هر حال بازی 2-2 شد و امتیازات تقسیم شد.

بازیکنان دو تیم از داوری گلایه داشتند. به نظر شما قضاوت تیم داوری چگونه بود؟

بد نیست. با این حال، می توانست در چند صحنه بهتر عمل کند و برخی از اشتباهات رایج را از دست بدهد. در کل به تیپ داوری خسته نباشید می گویم.

ادامه فصل را برای استقلال چگونه می بینی؟

خب ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و قطعا می خواهیم قهرمانی فصل قبل را تکرار کنیم. شک نکنید تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم دوباره جام را برای استقلالی ها به ارمغان بیاوریم. البته کار سختی است و قهرمانی به این راحتی نخواهد بود. ما چندین تیم رقابتی و قدرتمند داریم که هر کدام از آنها مدعی قهرمانی هستند. فکر می‌کنم رقابت‌های قهرمانی تا هفته‌های پایانی ادامه داشته باشد و فعلاً نمی‌توان قهرمان را پیش‌بینی کرد.

کار با ساپینتو چگونه است؟

می بینید که تیم ما فوتبال خوبی بازی می کند و این نشان می دهد که تیم فنی خوبی داریم. ساپینتو بازیکن بزرگ و مربی باتجربه ای است. شور و هیجان زیادی وجود دارد که از کنار خط کاملاً مشخص است. نکته مهم برای ساپینتو این است که او دوست دارد و فقط به پیروزی فکر می کند. او تحت هیچ شرایطی نمی خواهد ببازد.

این اواخر همیشه در تیم ملی حضور داشتی، اما در آستانه جام جهانی از مرزها گذشتی. در مورد آن هم صحبت کنید.

خب سلیقه کیروش من و استفاده از افراد دیگر نبودم. سعی کردم در جام جهانی حاضر شوم و پیراهن تیم ملی را بپوشم اما نظر سرمربی تیم ملی متفاوت بود و باید به آن احترام بگذارم.

خیلی ها معتقد بودند شما یا محبی می توانید در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرید اما کی روش 25 بازیکن را به جام جهانی برد و یک جایش خالی بود.

در مورد لیست تیم ملی، کیروش باید پاسخگو باشد و صحبت کند. این وظیفه من نیست که در مورد آن صحبت کنم. تصمیم نهایی با سرمربی تیم است و او در نهایت انتخاب می کند که چه بازیکنانی حضور داشته باشند و چه بازیکنانی نباشند.

نظر شما در مورد قهرمانی مسی و آرژانتین چیست؟

بدون شک خوشحال بودم که مسی قهرمان جهان شد. من فکر می کنم حق با او بود زیرا او در دوران حرفه ای خود قهرمانی جهان را نداشت.

حدود یک سال دیگر جام ملت های آسیا دوباره در قطر برگزار می شود. چقدر به حضور در تیم ملی در این مسابقات امیدوار هستید؟

خب قطعا برای من مهم است و انگیزه زیادی برای حضور در جام ملت های آسیا دارم. حضور در تیم ملی برای هر بازیکنی به خصوص در چنین تورنمنت های مهمی مهم است و دوست دارم سال آینده در بازی ها حضور داشته باشم. اما ابتدا باید برای استقلال مفید باشم و عملکرد خوبی داشته باشم و بعد تلاش کنم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

دیدگاهتان را بنویسید