واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد نجومی اش

واکنش ستاره پرسپولیس به پیشنهاد نجومی اش

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آن در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: تبریک به هواداران بزرگ پرسپولیس. خیلی خوب بردیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید آخرین بازی نیم فصل را به خوبی تمام کند و بازی نیم فصل دوم را خوب شروع کند. مسابقه سختی بود. به تارتار تبریک می گویم زیرا آنها بازیکنان جوان خوبی داشتند که در زمین برای آهن آلات بازی می کردند.

بیرانوند ادامه داد: تیم ذوب آن در نیمه اول بهتر از ما بود اما خدا را شکر در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت های خوبی به دست آوردیم. در این دیدار می توانستیم با 2 یا 3 گل برنده شویم، بازیکنان تیم با من خوب هستند. در طول بازی وظیفه دارم به آنها تذکر بدهم و اینکه چیزی به من نمی گویند به خاطر بزرگی آنهاست. دروازه بان آخر است و همه چیز را می بیند و به آنها یادآوری می کنم که در موقعیت های خود باشند.

وی ادامه داد: به پرسپولیس تبریک می گویم. قبل از بازی 3-4 روز با تیم تمرین نکردم و هیچ رسانه ای به آن اشاره نکرد. این نشان می دهد که اخبار این تیم مانند سال های گذشته از باشگاه به بیرون درز نمی کند زیرا هیچ خبرنگاری نمی دانست که من تمرین نمی کنم. من هم به یحیی تبریک می گویم. من ویروس داشتم و باید در خانه استراحت می کردم و چهار روز در کنار بازیکنان نبودم. خوشحالم که کسی نیست زودتر اخبار باشگاه را به همه بگوید.

او درباره پیشنهاد 100 میلیاردی گفت: هیچکس با من تماسی نداشته و اینها حاشیه است.

دروازه بان تیم پرسپولیس درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: از خداست که هواداران در ورزشگاه حضور دارند. برای من مسابقات بدون تماشاگر مانند بازی دوستانه بود. آقای تاج سه بار مصاحبه کرد و گفت هواداران حاضر می شوند. جای هواداران واقعا خالی است و امیدوارم از هفته های آینده طرفداران داشته باشند.

او نتیجه گیری کرد. نعمتی و پاکدل برای تیم زحمت کشیدند. نعمتی بازیکن بزرگی برای پرسپولیس است و یکی از بازیکنانی است که در 2 فینال آسیایی حضور داشته است. جای او خالی بود و قبل از بازی با او تماس گرفتیم و دلتنگش شدیم. آنها قطعا بهترین تصمیم را برای آینده خود خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید