واکنش سرمربی سپاهان به حذف استقلال و پرسپولیس

واکنش سرمربی سپاهان به حذف استقلال و پرسپولیس

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت: همه می دانند که فولاد یکی از بهترین تیم های لیگ ماست و قطعا فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت. به خاطر نتایجی که هفته گذشته گرفتیم تحت فشار بودیم. هفته گذشته بازی خوبی مقابل پدیده انجام دادیم و باید ادامه دهیم. بچه ها می دانند بازی هایشان چقدر حساس و مهم است و ما می دانیم که اگر خدای ناکرده بازی هایمان را ببازیم شانس قهرمانی را از دست می دهیم، بنابراین فکر می کنم همه مصمم و متحد هستند تا فردا خیلی خوب بازی کنند.

وی ادامه داد: می دانیم که بازی با فولاد سخت است. فولاد تیم بسیار خوبی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و فردا باید تلاشمان را مضاعف کنیم و با تمرکز بالا بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که فکر می کند فولاد مقابل این تیم چگونه بازی می کند، گفت: فولاد همیشه به روند خود ادامه می دهد. هم در داخل و هم در فضای باز. آنها سبک خاصی از فوتبال بازی می کنند که مختص آنهاست و ما این را می دانیم و قطعا باید این واقعیت را بپذیریم که فولاد تیم سختی است و باید راه های بهتری برای شکست دادن آن در بازی هایی که بچه ها می گویند داشته باشیم. در باره. این هفته تمرین خوبی داشتیم و امیدوارم دیدگاهی که داریم به ما کمک کند که خوب بازی کنیم و موقعیت های خوبی روی درب فولاد ایجاد کنیم.

وی در خصوص غیبت تیم مقابل فولاد نیز توضیح داد: هنوز رضا میرزایی که در بازی با نساج مصدوم شد و همچنین یاسین سلمانی را در اختیار نداریم اما مهدی زاده چند روزی است که با این تیم تمرین می کند و می تواند به این تیم ملحق شود. هفته آینده.» و امیدوارم از هفته آینده کم کم آقای میرزایی به تیم اضافه شود.

نویدکی در واکنش به اینکه آیا مقابل تیمش به ترکیب مورد نظر رسیده است یا خیر، پاسخ داد: با این سوال درباره ترکیب مورد نظر موافق نیستم. وقتی بازیکنان برای تیمی مثل سپاهان بازی می کنند، فرقی نمی کند کدام تیم را بازی کنند. با توجه به شرایط تیم و بازی هایی که داریم ممکن است تغییراتی در تیم ایجاد شود و برخی بازیکنان با صلاحدید کادرفنی بازی کنند یا نکنند. در کل همه بچه ها آماده هستند و هر کدام تا الان بازی کرده اند، تمام تلاششان را برای تیم کردند و مشکلی نداشتیم و فکر نمی کنم از این به بعد مشکلی ایجاد شود. فقط باید به سمت استفاده بهتر از موقعیت ها حرکت کنیم و اگر بتوانیم این مشکلات کوچکی را که داشتیم حل کنیم دیگر دغدغه ای وجود ندارد اما همه بازیکنان تلاش می کنند و مشکل خاصی در خط مقدم نداریم.

وی در پایان با اشاره به حضور فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: می خواستم به باشگاه خودمان و فولاد تبریک بگویم چرا که اگر این دو تیم نبودند ممکن بود برای فوتبال ما فاجعه بیفتد و اگر خدا بود. ما از جام باشگاه ها حذف نشدیم، این یک ننگ بزرگ برای فوتبال است. امیدوارم روزی برسد که این اتفاقات تمام شود و فوتبال ما شرایط حرفه ای تری پیدا کند تا مشکلات بزرگی که برای ما ایجاد کرده تکرار نشود. این یک واقعیت است و با آنچه که کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز گفت، فکر می‌کنم اگر به همین منوال ادامه دهیم، در سال‌های آینده بارها و بارها تکرار خواهد شد. جا دارد از آقای ساکت و هیئت مدیره و باشگاه تشکر کنم که یک سال برنامه بسیار خوب ریری را ساختند و همه شرایط را فراهم کردند تا باشگاه بدون دغدغه در جام باشگاه ها بازی کند و مشکل را حل کند. اختلافات و مشکلات حرفه ای موجود، چیز خاصی نیست که بتوانیم به راحتی آن را در جام باشگاه ها حل کنیم. امیدوارم هر روز که می گذرد مشکلات ما در فوتبال کمتر شود و سایر باشگاه ها مشکلات خود را حل کنند تا بتوانند از فوتبال ما دفاع کنند و امروز واقعا فقط باید بگویم که همیشه دفاع از حیثیت یک کشور فقط نیست. رقابت و برد و گاهی سازمان می تواند اعتماد یک کشور را حفظ کند که فکر می کنم فولاد و سپاهان این کار را کردند، بنابراین باید به هر دو باشگاه خسته نباشید بگویم.

دیدگاهتان را بنویسید