واکنش سرمربی فنرباغچه به جذب مهدی طارمی

واکنش سرمربی فنرباغچه به جذب مهدی طارمی

چند ماهی است که بحث حضور مهدی طارمی در تیم فنرباغچه ترکیه در رسانه های این کشور مطرح شده است.

ژرژ ژسوس چند روز پیش اولین نفری بود که به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد با وجود تایید قابلیت های فنی طارمی، نیازی به مهاجم ایرانی در پورتو ندارد.

اما امتناع ژسوس در کنار ضعف حمله فنرباغچه مقابل دیناموکیف در مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، باعث شد تا صحبت ها درباره تقویت خط حمله فنرباغچه دوباره مطرح شود.

در همین رابطه «یاگیز سابونچوغلو» روزنامه نگار سرشناس ترکیه مدعی شده که فنرباغچه همچنان پیگیر بحث جذب طارمی است و مدتی منتظر پاسخ پورتو و این بازیکن خواهد ماند.

ساعاتی پس از این ادعا، ژرژ ژسوس دوباره مجبور شد خبر امضای قرارداد با طارمی و هر مهاجم دیگری را تکذیب کند. ژسوس در نشست خبری امروز در واکنش به اینکه قرارداد باشگاه فنرباغچه با مهاجمانی مانند طارمی، دمبله یا سورلوت در دستور کار قرار گرفته است، گفت: ما 3-4 موقعیت روشنی برای گلزنی مقابل دیناموکیف داشتیم، اما ما نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم. “ما باید از این بازی عبور کنیم. رفتن برای ما سخت است. در هر دو بازی خوب بازی کردیم. تا زمانی که اسماعیل کارت گرفت، خیلی خوب بود.”

وی ادامه داد: قبلا ژائو پدرو را جذب کرده ایم. ما همچنین به مهاجمان دیگری که در اختیار داریم متکی هستیم. ما به روسی، کینگ، بریشا و سردار اعتماد داریم. آنها با تمرین بهبود خواهند یافت. حالا تیم خوبی داریم. چیزی که الان با آن سر و کار داریم این است که یک دروازه بان دیگر بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید