واکنش عجیب آقای گل استقلال به شکست مقابل پرسپولیس

واکنش عجیب آقای گل استقلال به شکست مقابل پرسپولیس

در اولین روز از هفته بیست و یکم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

رضا عنایتی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: این بازی دو طرفه بود. ما خیلی خوب بازی کردیم. وقتی جلوی پرسپولیس موقعیت درست می کنی، تیم بزرگی هستی. اما برای این بازی تمرکز کامل نداشتیم و با گل دوم غافلگیر شدیم. باید ریکاوری کنیم و برای ادامه بازی ها برگردیم تا تیم را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: می دانیم که کار ما بسیار سخت است. تیم ما مشکلات زیادی دارد و هر چقدر هم برای آرامش تلاش کنیم امکان پذیر نیست. بعد از گذشت پنج هفته که در خدمت این تیم هستم هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

عنایتی افزود: هنوز رضایت بازیکنان دریافت نشده است. تمرکز ما را از بین می برد و بازیکنان بی انگیزه تمرین می کنند. این خیلی چیز بدی است. ما نمی توانیم با گروهی که انگیزه ندارند کار خاصی انجام دهیم. ما هنوز نتوانسته ایم پاسخ لازم را دریافت کنیم. هم بازیکنان و هم کادر فنی ناراضی هستند. اگر به همین منوال ادامه دهیم دیگر نمی توانیم قول بدهیم.

مهاجم اسبق فوتبال ایران ادامه داد: دیدار مقابل نساجی آخرین بازی من در تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود. اگر شرایط مالی پیش نیاید و شرایط تیم بهتر نشود، دیدار با نساجی آخرین بازیی است که روی نیمکت نفت می نشینم. هیچ کاری نمی توانیم بکنیم

وی در پاسخ به اطلاع از شرایط این تیم که چگونه پیشنهاد سرمربی را پذیرفتید، گفت: اشتباه من این است که حرف مردم را باور می کنم. روزی که این پیشنهاد به من داده شد، به حرف ها و قول های کارمندان اعتماد کردم، اما آنچه می گفتند محقق نشد. وقتی تمام تیم تمرکز نداشته باشند هیچ کاری نمی توان کرد.

عنایتی ادامه داد: موقعیت های زیادی را به دلیل مصدومیت بازیکنان زیادی از دست دادیم. این نشان می دهد که چیزی اشتباه است. پس گفتم کاری از دستم برنمی آید. بنابراین من کنار می‌روم تا شخص دیگری بیاید و هدایت تیم را بر عهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید