واکنش عجیب باشگاه پرسپولیس به جذب این ستاره

واکنش عجیب باشگاه پرسپولیس به جذب این ستاره

محمد محمدی پس از تساوی پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی جذابی بود، هم سپاهان و هم پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی هستند. با این مسابقات بازی ها جذاب تر می شود.»

وی افزود: امیدوارم بازی خوبی باشد، طبیعتا کوتاه ترین راه برای قهرمانی همین جام حذفی است و سرنوشت همه قهرمانی است. هر چند برای تیم سپاهان احترام قائلیم اما سرنوشت ما برنده شدن است. قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

نایب رئیس پرسپولیس در خصوص اینکه در دور قبل با تیم وان پارس بازی کردند و حالا دوباره باید با تیم سپاهان اسکان بازی کنند، گفت: سهم ما این است که مقابل تیم های اصفهانی بازی کنیم.

محمدی در خصوص مطرح شدن نام پریرا برای خط حمله پرسپولیس گفت: نام این بازیکن را نمی دانم. ما کارهایی را انجام می دهیم، با خروج لوکادیا، کادر فنی نیاز به موقعیت های رو به جلو را احساس کرد.

وی درباره اینکه نعمتی قراردادش را فسخ کرد یا نه، گفت: این کار هم در حال انجام است اما هنوز لغو نشده است. کارهای آن در حال انجام است و در روزهای آینده اقدام خواهد شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شکایت لوکادیا تا کجا پیش رفته است، گفت: امور حقوقی در حال تهیه اسناد و مدارک است و به محض جمع آوری اقدام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید