واکنش عجیب جواد نکونام به حذف استقلال

واکنش عجیب جواد نکونام به حذف استقلال

جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار سرنوشت ساز فردا مقابل سپاهان، گفت: می دانیم با یکی از تیم هایی با بهترین زیرساخت های فوتبالی بازی می کنیم. این تیم شاید یکی از اولین باشگاه هایی باشد که تمام کارهای باشگاهی خود را به صورت حرفه ای انجام می دهد. به جرات می توان گفت یکی از بهترین تیم های 5، 6 سال اخیر فوتبال ایران هستند که با برنامه ریزی و انتخاب خوب و سازماندهی عالی هر سال توانسته اند بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشحالم که فردا می توانیم بازی خوبی مقابل تیم سپاهان انجام دهیم و می دانیم که تیم قدرتمندی هستند، نفرات خوب و با استعدادی دارند. آنها بهترین بازیکنان را در تیم خود نگه داشتند و توانستند بهترین بازیکنان دیگر تیم ها از جمله تیم ما را جذب کنند. آنها تیم فوق العاده ای دارند و قطعا فردا هر دو تیم بازی سختی خواهند داشت و امیدوارم شاهد بازی خوب و تاکتیکی باشیم. برای بازی فردا برنامه داریم و تیم حریف را آنالیز کردیم. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و بچه هایمان تمرکز کامل روی بازی داشته باشند.

وی درباره بازیکنان غایب یا مصدوم تیمش برای بازی فردا گفت: متأسفانه مدت زیادی است که ایوب ولی را در اختیار نداریم و مصدومیتش برطرف نشده است. هفته پیش گفتم مهران درخشان مهر نیاز به جراحی دارد و فردا بیرون می رود. شیمبا نداریم چون 4 کارت داریم و بازیکنان تعویضی قطعا فردا بهترین عملکرد را خواهند داشت و بهترین بازی را انجام می دهند. خدا را شکر بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و برای مسابقه آماده هستند.

نوکونام با بیان اینکه فقط فولاد و سپاهان توانسته اند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به صورت حرفه ای کسب کنند و استقلال و پرسپولیس حذف شده اند و چه پیامی در مورد فوتبال ایران دارد، گفت: این واقعا ناراحت کننده و ناراحت کننده کل جامعه فوتبال است. . این اتفاق به این دلیل رخ داد که این فاجعه برای کشور ما و تیم های آن اتفاق افتاد. همه ما زیر پرچم ایران مسابقه می دهیم و این برای ما خوب نیست. اما از یک طرف این به نفع فوتبال ماست که حداقل از این به بعد واقعیت ها را بگوییم و امیدوارم این برای ما درس عبرت باشد و اطلاعات درستی را به AFC و فیفا بدهیم و گاها مستند نباشیم. آی تی.

وی ادامه داد: اگر سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نکنند و مجوز حرفه ای دریافت نکنند، آبروی فوتبال ایران می رود. با وجود اینکه در صدر جدول رده بندی آسیا هستیم و می توان گفت تیمی هستیم که قاطعانه به جام جهانی صعود کرده ایم اما از نظر زیرساختی و کار حرفه ای به دلیل شرایط خوب در فوتبال حرفه ای از میانه های جدول پایین تر هستیم. . فقط استعدادها و بازیکنان هستند که نتایج و فوتبال ما را به جلو می برند و در مقابل شرایط زیرساختی، مدیریتی و سختی که در فوتبال ما وجود دارد مقاومت می کنیم و فقط امروز را برای فردا می گذاریم تا جلو برویم.

سرمربی فولاد در پایان گفت: امیدوارم این وضعیت ما و مسئولان را تکان دهد تا از این پس با یک جریان سالم و کار درست به فوتبال کمک کنیم و زیرساخت های ارتقای فوتبال کشور را فراهم کنیم. فکر می کنم دو باشگاه بزرگ فولاد و سپاهان موفق به کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا شدند و امیدوارم بتوانند نمایندگان شایسته ای در این رقابت ها باشند.

دیدگاهتان را بنویسید