واکنش علی دایی به مرگ بلاژویچ

علی دایی کاپیتان تیم ملی ایران در زمان بلاژویچ در واکنش به درگذشت سرمربی سابق تیم ملی ایران می گوید؛ او یکی از بهترین مربیان و منصف ترین مربیانی بود که تا به حال با او کار کرده ام. او یکی از بهترین افرادی بود که در زندگی ام دیدم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.”

عمو این را گفت و ادامه داد؛ او تا آن زمان یکی از بهترین مربیانی بود که به ایران آمد. با هیجان خودش سبک کار او اینگونه بود و بازیکنان زیادی را هیجان زده کرد. او در کنار زمین با بازیکنان شوخی کرد. مربی با دانش، مردی نجیب که نمی توان نقشش را در فوتبال ایران کتمان کرد.»

واکنش علی دایی به مرگ بلاژویچ

دایی این را گفت و در پاسخ به این سوال که یکی از اتفاقات تلخ دوران بلاژویچ غیبت در جام جهانی بود، ادامه داد. بلاگ به عوامل زیادی توجه کرد. یکی از بدی های ما این بود که به خاطر انتقال در بحرین ماندیم. در این فضا فضایی ایجاد شد که باعث شد پروژه بلاژویچ با شکست مواجه شود و تیمی که شایسته حضور در جام جهانی بود نتواند به این تورنمنت برود.

از عمویم در مورد شایعات بحرین و غذای سفارت و غیره پرسیدیم که گفت: «البته شایعه زیادی نبود.» همه چیز از اینجا شروع شد که مدت زیادی در بحرین ماندیم. اگر سفر ما کوتاهتر بود، شاید اتفاقات دیگری می افتاد. فضای آنجا چندان دلپذیر نبود. ما بازی وحشتناکی انجام دادیم و نمی توانیم بلاژویچ را برای همه چیز بعد از باخت مقصر بدانیم. خدا بیامرزه.”

دیدگاهتان را بنویسید