واکنش فتح الله زاده به حذف ساپینتو

* استقلال در شرایط مساعدی قرار دارد و در 4 بازی اخیر 4 برد خوب با تعداد گل زده کسب کرده است که نشان از تلاش، قدرت و اتحاد تیمی ما دارد. باشگاه تمام تلاش خود را برای حمایت از تیم و شادی هواداران انجام داده است و از زحمات همکاران، بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم. مطمئنم استقلال در مسابقات دیگر هم با همین قدرت و قدرت حضور خواهد داشت.

* احساس من این است که موفقیت و درخشش استقلال برای برخی گران شده است و همزمان با بردهای متوالی استقلال، روند حاشیه سازی برای تیم ما آغاز شده است. آنها تا به حال در چندین مسابقه به دلایل مختلف سعی در ایجاد مشکل برای استقلال و سنگ اندازی به این قطار متحرک به خیال خودشان دارند، اما این یک خیال باطل است زیرا استقلال متحد و مقتدر جلو می رود و هیچ چیزی نمی تواند مانع شود. این اراده تیم ما است.

* برخی از این حاشیه سازی های اخیر ریشه های غیر واقعی و دروغین دارند. به عنوان مثال در عکس های منتشر شده پس از دیدار با مس کرمان مشخص است که سرمربی ما هیچ کار غیرعادی انجام نداده و فقط هواداران و استقلالی ها را تشویق کرده است که کاملا طبیعی است. ساپینتو کتک خورد، کارت قرمز گرفت و حالا محروم شد که خیلی عجیب و غیرطبیعی است و ما کاملا با این تصمیم مخالفیم. این حساسیتی که دوستان کمیته انضباطی نسبت به استقلال احساس می کنند در تیم های دیگر اصلا وجود ندارد و اتفاقاتی از سوی دیگران رخ داده و حرف هایی گفته می شود که چند روزی است انجام می شود اما از واکنش کمیته انضباطی خبری نیست!

* معتقدم حساسیت بی مورد روی نیمکت تیم ما ایجاد شده و دنبال ابزاری هستند که جریان بازی ها را از احساسات سرمربی و فوتبالی ما جدا کنند. این چیزها فوتبال نیست و باید در زمین با استقلال رقابت کرد. از مأموران کمیته انضباطی انتظار دارم که تحت تأثیر هیاهو و هیاهوی دیگران قرار نگیرند و بر اساس اسناد و مدارک و سوابق و انصاف موارد را با دقت و شرافت کامل بررسی کنند. تنها خواسته ما از کمیته انضباطی انصاف است و به همه تیم ها یک چشم نگاه کنند و نسبت به همه تیم ها حساسیت یکسانی داشته باشند.

* باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات اخیر کاملا از سرمربی خود دفاع می کند. عاملان این مشکلات مبتکر حواشی هستند نه ساپینتو. من شخصا پیگیر این اتفاقات هستم و اجازه نمی دهم کسی حق استقلال را زیر پا بگذارد. استقلال مدرسه قدرت، عزت و افتخار است و هرگز اجازه نمی دهیم با فعالیت های غیر فوتبالی به تیم ما آسیب بزنند. من شخصا از طریق رئیس فدراسیون این مسائل را مطرح می کنم.

* استقلال بیشترین ضرر را به خاطر داوری متحمل شد و ما امتیازات زیادی را با اشتباهات داوران از دست دادیم. حالا که به یک سوم پایانی قهرمانی رسیده ایم و حساسیت مسابقات بیشتر شده است، فدراسیون فوتبال باید نهایت دقت را در چیدمان داوران داشته باشد. به هیچ وجه اجازه نمی دهم هیچ حقی از استقلال در کمیته انضباطی یا به دلیل اشتباهات داوری ضایع شود. با تلاش و کوشش همه اعضای باشگاه، کادر فنی و بازیکنان به روزهای خوب و روند مطلوبی رسیده ایم و اجازه نمی دهیم کسی حق تیم ما را از دست بدهد. با تلاش همه اعضای باشگاه و همچنین حمایت هواداران عزیزمان که همیشه حامی دوازدهم و حمایت استقلال هستند با بیشترین قدرت در لیگ و بازی های حذفی شرکت می کنیم. ما پشت سر می ایستیم و از تیم خوب و قوی خود حمایت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید