واکنش یحیی به گل جنجالی پرسپولیس

واکنش یحیی به گل جنجالی پرسپولیس

یحیی گل محمدی پس از پیروزی 2-1 مقابل نفت آبادان در نشست خبری گفت: ابتدا درگذشت بلاژویچ را به جامعه فوتبال تسلیت می گویم. از نظر امتیاز و نوع بازی ما بازی خوبی بود، بازی سختی بود. ما این مسابقه را پیش بینی می کردیم. نفت آبادان همه حریفان خود را نگران کرده است. قبل از بازی گفتم نفت خیلی پیشرفت کرده است و بازی مقابل این بازیکنان تکنیکی در خط جلو سخت است. دیدی که ما هم تعجب کردیم. برایشان آرزوی موفقیت دارم. این تیم توانایی صعود به میانه جدول را دارد.

وی افزود: این تیم توانایی بقا در لیگ برتر را دارد، از بازیکنانمان هم تشکر می کنم. جو ورزشگاه سخت است، هواداران آبادانی هم حضور دارند، زمین هم برای بازی فوتبال سخت بود. در این شرایط با یک گل عقب بودیم، اما بازیکنان خیلی سریع ریکاوری کردند و توانستند تمرکز خوبی در بازی داشته باشند و از موقعیت ها به خوبی استفاده کنند. یک ذهنیت خوب برای پیروزی در دشت. من واقعا از تک تک آنها تشکر می کنم. آنها در 90 دقیقه فشار زیادی را تحمل کردند و در نهایت ما پیروز شدیم.با تشکر از همه بازیکنان.

گل محمدی ادامه داد: بازی خوبی بود. بعد از 2-1 می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.” اما در ضربات آخر بی دقت بودیم. در مجموع هر دو تیم فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند و انشاالله بتوانیم دوباره روند پیروزی را ادامه دهیم. بعد از دو هفته بدون نتیجه، این برد برای ما بسیار مهم بود. باید روی دو بازی بعدی لیگ که در هر دو بازی خانه هستیم و با سپاهان یک بازی حذفی داریم تمرکز بیشتری داشته باشیم و به روند خوب خود ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت پرسپولیس در این بازی و اینکه برخی می گویند گل دوم پرسپولیس کمین بود، گفت: من هنوز صحنه را ندیده ام اما برخی کارشناسان گل را تایید کردند و برخی آن را کمین می دانند. نگاه دقیقتری بینداز. امیدوارم این اتفاق نیفتد و گل سالم باشد.

گل محمدی با بیان اینکه در 20 دقیقه پایانی بازی پرسپولیس پرسپولیس در حالت تدافعی قرار داشت، گفت: بخشی از آن طبیعی است، حریف می خواهد جبران کند. البته در مقاطعی بازی را با پرس بالا شروع می کردیم و حریف را مجبور می کردیم در زمین خودش بازی کند. یک مهاجم هم بریدیم و دفاع را زیاد کردیم که به خاطر توپ های بلندی که ارسال می شد کار را برایمان راحت کرد. اما در آن دقایقی که شما می گویید ما موقعیت خاصی به حریف ندادیم و توانستیم مسابقه را کنترل کنیم.

وی در خصوص اینکه بازی شما همیشه پشت سر دو رقیبتان استقلال و سپاهان است، گفت: باید تعادل بین رقبا مشخص باشد و این تعادل حفظ شود. در مورد بازی های آینده مان هم می گویم که 9 روز بازی نکنیم و بعد از 9 روز تنش زیاد است، برای تیم ما خیلی ضرر دارد. ما هم نامه نوشتیم و با هم صحبت کردیم، اما متأسفانه آنها کار خودشان را می کنند. من مشکل را به مدیر باشگاه گفتم. متاسفانه بدون در نظر گرفتن وضعیت تیم ما برنامه ریزی کرده اند و ظلم بزرگی به ما است. از سهیل مهدی تقاضا داریم در این مورد نظر دهد.

سرمربی پرسپولیس گفت: زنگ زدن و عذرخواهی اشکالی ندارد. حرفی برای عذرخواهی نبود، برایشان آرزوی موفقیت کردم. بعد از بازی او را ندیدم چون در سکوها بود. برای تیم جواد و فولاد خوزستان به خصوص در بازی های آسیایی آرزوی موفقیت دارم. نکاتی بود که باید به او می گفتم در حال انجام است. اگر عذرخواهی کرده باشم چیزی از من کم نمی شود. هر جا کاری انجام داده ام حتما عذرخواهی می کنم اما همه دیدند که در بازی اوضاع چطور پیش رفت و چه اتفاقی افتاد. جواد یکی از مربیان خوب ماست و برای موفقیت در آسیا نیاز به حمایت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید