واکنش یحیی منتقد به ادامه همکاری اسمار ویرا با پرسپولیس

واکنش یحیی منتقد به ادامه همکاری اسمار ویرا با پرسپولیس

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: پرسپولیس کادر فنی خوب و بازیکنان باکیفیت زیادی دارد و با حمایت هوادارانش همه چیز برای تکرار موفقیتش آماده است. تنها عاملی که می تواند این تیم را از قهرمانی دور کند پرداختن به مسائل حاشیه ای است. در غیر این صورت از نظر فنی پرسپولیس می تواند تا هفته آخر در کورس قهرمانی بماند و دوباره قهرمان شود. البته در این راه هوادارانی که همیشه عاشقانه از تیم خود حمایت کرده اند باید تا روز آخر از تیم خود حمایت کنند و ناخواسته وارد مسائل حاشیه ای نشوند و موضع آنها در برخی مسائل هوشمندانه باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به حمایت از اسمار برای ماندن در پرسپولیس پرداخت و افزود: درویش با کمترین قیمت، اسمار را در پرسپولیس نگه داشت و پرسپولیس با این مربی نتایج خوبی کسب کرده است. در آینده بازیکنان خوبی آوردند که از نظر فنی کیفیت بالایی داشتند اما شاید برای این فصل بازیکنان جدید کمی دیر به اسمار داده شدند.

با این حال، به نظر من باید از عثمر حمایت شود و برای فصل آینده بیشتر به این مربی تکیه کند. اما جذابیت این مربی و حمایت بازیکنان در پیشبرد نیات سرمربی برزیلی و میزان تاثیرگذاری او بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. این سوال در سراسر جهان مهم است، زیرا در بایرن مونیخ حمایت بازیکنان از توخل او را به انتخاب اول باشگاه علیرغم توافقنامه خروج تبدیل کرد.

داداش زاده در خصوص تصمیم کمیته انضباطی برای دیدار پرسپولیس و سپاهان نیز گفت: به نظرم این تصمیم خوب بود و می تواند درس خوبی برای آقایان باشد.