ورزش در بارداری در ماه نهم بسیار مهم است / ارائه مهمترین توصیه های طب سنتی برای زایمان راحت


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837484

داود منیری گفت: مادران باردار با رعایت نکات ساده طب سنتی می توانند زایمان راحتی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیوید منیری متخصص طب سنتی به مناسبت هفته زایمان راحت در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: مراقبت های قبل از بارداری مقوله ای است که متون علمی زیادی برای آن وجود دارد.

وی ادامه داد: رعایت یک سری نکات طب سنتی در دوران بارداری به فرد این امکان را می دهد که در پایان خاطره ای خوش از این دوران در ذهن خود بنویسد.

منیری با بیان اینکه ماساژ اولین و مهمترین توصیه به زنان باردار در ماه نهم است، افزود: ورزش در کتاب قانون ابوعلی سینا که در واقع دستاوردهای پزشکی او از شرق تا غرب است گردآوری شده است. جهان.”

این کارشناس تصریح کرد: ابوعلی سینا برای کسب تجربیات علمی گسترده سفرهای زیادی کرده است و یوگا ورزشی که اکنون به صورت جداگانه و حرفه ای در باشگاه ها تدریس می شود در کتاب قانون ابوعلی سینا آمده است.

وی گفت: یک ورزش مهم و بسیار حیاتی برای خانم ها در دوران بارداری بالا بردن دست ها به سمت جلوی سینه، حرکت بازوی راست به سمت چپ و بازوی چپ به سمت راست است تا محل قرارگیری جنین در رحم طبیعی است.» بله.

دکتر منیری ادامه داد: انجام مداوم این ورزش توسط بانوان باعث می شود سر نوزاد در شکم مادر در وضعیت مناسبی قرار گیرد و فرد زایمان راحتی داشته باشد.

این متخصص افزود: در هفته آخر بارداری مخلوط تخم مرغ با عسل و شنبلیله خشک بهترین صبحانه برای خانم باردار است که باعث تقویت قوای بدنی و تسهیل زایمان ما می شود.

وی بیان کرد: زنان باردار باید با حنا، زغال اخته و گلبرگ های پودر گل رز سفید خمیری درست کنند که به آن «مخلوط نت زایمان» می گویند و در هفته و ماه آخر بارداری هر بار که به توالت می روند، بدن خود را از بین ببرند. این فیبر را از بین می برد که گرمای بدن را متعادل می کند و جوش های روی پوست را بازیابی می کند.

منیری ادامه داد: در گذشته به خانم های باردار توصیه می شد که آهن ربا را در دست راست خود نگه دارند و ما هم تجربه کردیم و خانم هایی که به این توصیه عمل می کردند زایمان راحتی داشتند.

وی گفت: فناوری مغناطیسی یکی از توصیه های طب سنتی مامایی است و متن علمی دقیقی وجود ندارد اما بسیار کاربردی است.

وی افزود: تقویت اعصاب در ماه های اخیر برای زایمان راحت توصیه می شود و پیاده روی در شیب تقریبی 45 درجه نیز بسیار کاربردی است.

منیری در خاتمه گفت: روز یا روزهای آخر بارداری برای نزدیک شدن به دهانه رحم نیز توصیه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید