ورود اتوبوس های جدید با پلاک موقت به تهران

ورود اتوبوس های جدید با پلاک موقت به تهران

معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت: 200 دستگاه اتوبوس با پلاک گذر موقت در روزهای برفی 3 بهمن وارد شهر شدند.

جلال بهرامی معاون حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به تامین ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: وزارت کشور و شهرداری متعهد به تامین دو هزار دستگاه اتوبوس هستند و شهرداری قدرالشام نیز هزینه 650 اتوبوس و 180 اتوبوس را پرداخت کرده است. تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه کلی تهران به 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد، گفت: در حال حاضر تعداد اتوبوس ها از جمله در بخش خصوصی بیش از 2 هزار دستگاه است.

وی گفت: روز گذشته 27 دستگاه اتوبوس نوسازی شد و قرارداد نوسازی 500 دستگاه اتوبوس منعقد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه چند سالی است که تعداد اتوبوس های ورودی به ناوگان ضعیف شده است، گفت: اگر سالیانه حتی 10 تا 15 دستگاه خودرو وارد می شد، با این مشکل مواجه نمی شدیم که در حال حاضر نیاز تهران. به 7 هزار خودرو می رسد.

بهرامی گفت: قرارداد تولید 5 هزار خودرو با خودروسازان داخلی بسته شده و قرار است 2 هزار خودرو توسط وزارت کشور به ما تحویل داده شود.

بهرامی با بیان اینکه پنج هزار خرید مستقیم توسط شهرداری انجام می شود، تصریح کرد: این خرید از محل منابع داخلی شهرداری تامین می شود. در زمینه اتوبوس های برقی، وزارت کشور مذاکرات داخلی و خارجی را انجام داده است.

بهرامی در پاسخ به این سوال که چرا اتوبوس های خریداری شده هنوز در تهران دیده نمی شوند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 400 دستگاه خودرو وارد ناوگان شده و ورود 150 دستگاه خودرو به دلیل صدور شماره ثبت با تأخیر مواجه شده است که از این تعداد، 400 دستگاه خودرو وارد ناوگان شدند. 200 دستگاه خودرو از 22 بخمن رهاسازی شد و در روزهای برفی با پلاک موقت وارد شهر شدند و به مردم خدمات رایگان ارائه کردند و هر جا که تجمع مسافران داشته باشیم این اتوبوس ها به محل اعزام می شوند.

بهرامی با اشاره به مترو گفت: تکمیل خطوط قبلی مترو سرویس قوی دارد و تست گرم خط 6 انجام شده و فردا تست گرم خط هفت انجام می شود. تلاش می کنیم تا پایان سال 5 ایستگاه راه اندازی کنیم که اگر نتوانیم ناوگان را ایمن کنیم موثر نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید