وزارت کشور از صدور کارت یارانه نان خودداری کرد


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836844

وزارت کشور در اطلاعیه ای صدور کارت یارانه نان را شایعه رسانه های معاند و از روی کذب اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در بیانیه وزارت کشور آمده است که صدور کارت یارانه نان شایعه ای است که توسط رسانه های معاند منتشر شده و بر اساس کذب است.

در این بیانیه آمده است: رسانه های معاند از روز گذشته با انتشار عکس هایی از کارت های یارانه نان جعلی درصدد برهم زدن آگاهی عمومی و ایجاد نگرانی در مورد عرضه نان در کشور هستند.

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور افزود: اکنون که دولت مردمی و عدالت محور آیت الله رئیسی در بحبوحه جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن، اقدام به جابجایی ارز مفسده رانت طلبی با پرداخت یارانه مستقیم به مردم کرده است. کشور باید با درک صحیح از وضعیت موجود علاوه بر انتقادات سازنده که موجب رشد دولت می شود، به دستاوردها و خدمات ارزنده دولتمردان نیز توجه کند و در مقابله با رسانه های متخاصم فعالتر و سریعتر عمل کند. کمک به دولت در غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور.

این پیام یادآور می شود: بر همگان روشن است که دولت سیزدهم در چه شرایطی اقتصاد کشور را در دست گرفته و با رویکرد جهادی و انقلابی شبانه روز به دنبال کاهش مشکلات و آلام مردم است. فراموش نکنیم که قبل از آن دولت روزانه 700 نفر بر اثر بیماری عروق کرونر قلب جان خود را از دست می دادند و امروز با اقدامات ارزنده دولت برای تسریع در روند واکسیناسیون عروق کرونر به هفت نفر رسیده است.

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: حکومت مردمی آیت الله رئیسی بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم ریاست جمهوری است که تاکید دارند دولت باید مسائل، مشکلات و راهکارها را با مردم در میان بگذارد. تلاش می کند تا تصمیمات مهم و راهبردی را به طور شفاف با مردم در میان بگذارد و ملت را در تصمیم گیری های خود سهیم کند.

در این بیانیه آمده است: از این رو انتظار می رود رسانه ها و فعالان فضای مجازی در تبیین فرضیه جهاد بیش از پیش نقش خود را ایفا کنند و در شرایطی که دولت در حال انجام عملیات اقتصادی در مقابل ماشین تخریب و تحریف افراد بدخواه و رسانه های معاند است. روشن فکر باشید و اجازه ندهید دشمنان در جنگ داستانی ذهن ملت بزرگ ایران را منحرف کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید