وزنه برداران و تیم را تنها نخواهیم گذاشت


ساعت: 19:11
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836771

تغییر برنامه وزنه برداران با تعویق بازی های آسیایی

با توجه به تعویق بازی های آسیایی هانگژو، پایان اولین اردوی وزنه برداری و توسعه مجدد اردوها توسط سرمربی تیم ملی وزنه برداری اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با اعلام رسمی شورای المپیک آسیایی مبنی بر تعویق بازی های آسیایی، اولین اردوی تیم ملی وزنه برداری امشب با تصمیم کادرفنی به پایان می رسد و اردونشینان تمرینات را طبق برنامه جدید پیگیری خواهند کرد.

محمدحسین برخا سرمربی تیم با اعلام این خبر گفت: این اردو با حمایت و آمادگی خوب فدراسیون در شرایط خوبی بود و ورزشکاران از انگیزه بالایی برخوردار هستند اما با توجه به تعویق بازی های آسیایی، برنامه ریزی اردو دوباره ضروری است. “

وی افزود: بچه ها و تیم را تنها نمی گذاریم و مطمئنا مرحله دوم اردوی آماده سازی را خردادماه برگزار خواهیم کرد.

برخواه تصریح کرد: اگر مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در موعد مقرر برگزار شود، اردوی دوم را از اوایل خرداد آغاز کرده و برنامه انتخابی برای تعیین نفرات اعزامی خواهیم داشت. اما با توجه به اینکه ممکن است مسابقات همبستگی طبق برنامه پیش نرود، ماهانه دو هفته اردوهای برون مرزی را با هماهنگی فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: برای حضور در مسابقات جهانی کلمبیا که اولین مرحله مقدماتی المپیک 2024 است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است، برنامه ریزی دقیقی خواهیم داشت تا بتوانیم تیمی خوب و کاملا آماده را به مسابقات اعزام کنیم و در مسابقات حضور پیدا کنیم. اولین قدم محکم

شورای المپیک آسیا امروز از تعویق بازی های آسیایی به میزبانی چین خبر داد. چین اوایل امسال به دلیل تقویت تاج میزبانی خود در مسابقات جهانی وزنه برداری را لغو کرد و هفته گذشته کلمبیا به عنوان میزبان انتخاب شد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید