وزیر آموزش و پرورش: آیین نامه رتبه بندی معلمان تا هفته آینده به دولت ارسال می شود

وزیر آموزش و پرورش: آیین نامه رتبه بندی معلمان تا هفته آینده به دولت ارسال می شود

روز جدید یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: مصوبه رتبه بندی معلمان تا هفته آینده برای رسیدگی به دغدغه های این قشر زحمتکش به دولت ارائه می شود.

یوسف نوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خراسان شمالی اظهار داشت: آیین نامه رتبه بندی معلمان به طور مستمر در حال بررسی است و جلسات زیادی در این زمینه برگزار می شود که تلاش می کنیم آنها را اجرایی کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر حمایت و توجه استان های دارای جمعیت دانش آموزی روستایی بسیار تاکید کرد و افزود: گستردگی خراسان شمالی مشکلاتی را در پوشش آموزشی خراسان ایجاد کرده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با وجود گستردگی قلمرو خراسان شمالی، اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش استان انجام شده است، افزود:

نوری وضعیت پوشش آموزش و پرورش خراسان شمالی را مطلوب دانست و افزود: در حال حاضر وضعیت استان از نظر نیروی انسانی و زیرساخت مناسب است و باید از ظرفیت و پتانسیل آموزش و پرورش منطقه استفاده شود.

وزیر آموزش و پرورش به طرح هوشمندسازی مدارس به ویژه اتوبوس های هوشمند در استان اشاره کرد و گفت: چنین اقدامات و ظرفیت هایی باید به عنوان الگویی برای سایر استان ها معرفی شود. علاوه بر این، مدل های مناسب دیگری نیز وجود دارد که باید از آنها بهره برداری کرد.

نوری گفت: با وجود ظرفیت مناسب از نظر نیروی انسانی و زیرساخت ها و تجهیزات آموزشی، مسائلی نیز در این استان وجود دارد که در این سفر به آنها رسیدگی می شود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز دوشنبه 30 ژوئن برای یک سفر یک روزه به خراسان شمالی سفر می کند.

وزیر آموزش و پرورش در این سفر علاوه بر پاکسازی گلزار شهدا، با حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بوینور دیدار کرد.

افتتاح مدرسه 12 کلاسه دادگستری شهرستان بوینور، افتتاح مدرسه 12 کلاسه شهید محمدپور شهرستان مانه و سملگان، شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش، دیدار با نمایندگان معلمان، تشکل های نخبگانی و دانش آموزی از دیگر برنامه های یوسف نوری در سفر به خراسان شمالی.

دیدگاهتان را بنویسید