وزیر بهداشت دستور مسجد داد، رئیس بانک مرکزی دستور حجاب داد! / 85 درصد ترکیب دولت ریاست جمهوری را تیم دولت بهار تشکیل می دهد

وزیر بهداشت دستور مسجد داد، رئیس بانک مرکزی دستور حجاب داد!  / 85 درصد ترکیب دولت ریاست جمهوری را تیم دولت بهار تشکیل می دهد

روز جدید نماینده مجلس دهم گفت: خطر جدی رئیس جمهور را تهدید می کند و این خطر بازماندگان تیم روحانی نیست بلکه بازماندگان تیم احمدی نژاد است که 85 درصد ترکیب دولت را تیم دولت بهار تشکیل می دهد.

رویداد۲۴ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مجلس ادار در گفتگو با خبرنگار سیاسی مانیبان درباره تاثیر بازدید از سایت و جهادی رئیسی و تیمش بر میزان رضایت مردم از دولت اظهار داشت: با توجه به فرهنگ ما نتیجه میدانی است. بازدیدها و جهاد رئیس جمهور و تیم ایشان باید برای مردم قابل لمس باشد که در این روند مشکلاتی وجود دارد. اول اینکه نتایج آن برای انسان قابل لمس نیست. مثلاً در استان ما پس از سفر و بازگشت از بازدید، در هیچ وب سایت یا پروفایلی محتوایی وجود ندارد که بتوانم به آن مراجعه کنم و بدانم چه مصوبات و برنامه هایی مورد تایید این سفر است و پس از بازگشت همه چیز محرمانه و در به صورت عمومی اطلاع رسانی می شود، این روند به هیچ وجه تایید نمی شود.

و افزود: در مرحله بعد دیدیم که چند روز پیش در بورس برای اولین بار در نیم قرن گذشته همه نماگرها منفی و قرمز شدند و وزیر اقتصاد ما چه می کند؟! هرکس باید در کار خودش باشد اما در این حکومت همه در کار دیگران دخالت می کنند. مثلا خانه های مردم رفته و آنجا وزیر راه و شهرسازی می خواهد، اما از وزیر شهرسازی و عواملش خبری نیست، اما وزیر اقتصاد با چکمه به آنجا می رود، وزیر بهداشت ما دستور می دهد مسجد، رئیس بانک مرکزی دستور حجاب می دهد، همه چیز به هم گره خورده است و اولین اقدام دولت باید رفع این وضعیت باشد.

ایمن آبادی تاکید کرد: در کشورهای دیگر وقتی رئیس جمهور به جایی می رود صد نفر چشم در چشم رئیس جمهور می بینند اما مثلا همه حضور رئیس جمهور را در بین مردم دیده اند، دیوار صد نفره درست کرده اند. که رئیس جمهور نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد. رئیس جمهور اجازه دهد برنامه ها در بین مردم رواج پیدا کند و در نهایت نتایج آن اعلام شود. رئیس جمهور به خوزستان رفت. هفت تپه چه شد؟ گیلان و مازندران چه شد؟ چرا روشن نمی شود؟ چرا نتایج سفر در دسترس مردم نیست؟ چرا مردم از هر منطقه نمی توانند بروند و این سایت ها را ببینند؟

وی افزود: به صراحت می گویم؛ در سفر اخیر به استان گیلان اعلام شد که 18 هزار میلیارد تومان پس از سفر رئیس جمهور هزینه شده است، این خلاف واقعیت است و حتی نمی توان به آن فکر کرد.

ایمن آبادی یادآور شد: رئیسی یک دولت سایه دارد که همه آن دولت احمدی نژاد است و کار را انجام می دهند حتی من کمی اغراق کردم و گفتم مشکلاتی که در دولت رئیسی ایجاد می شود از تیم احمدی نژاد نشات می گیرد و هدفشان مردمی شدن احمدی نژاد است. به عبارت دیگر، خطر جدی رئیس جمهور را تهدید می کند و آن خطر، بازماندگان تیم روحانی نیستند، بلکه بازماندگان تیم احمدی نژاد هستند. 85 درصد ترکیب دولت را تیم دولت بهار تشکیل می دهند. در واقع احمدی نژادی ها از شما می خواهند که بانی همه چیز را رئیس دولت بهار نشان دهید. رئیسی باید قاطعانه از تیم احمدی نژاد فاصله بگیرد.

وی ادامه داد: هندوزی وزیر اقتصاد به جای آرام کردن اوضاع تاکید و تکرار می کند که دولت در مقابل مجلس ایستاده است تا افزایش قیمت ها را به سال آینده موکول کند و این به معنای انداختن تقصیر به ارگان دیگری است. رئیس جمهور این کار را کرد زیرا گرانی دولت و سپس خط کشی جیب دولت سیاست این تیم است و اشتباه است. توقع دولت سید رئیسی کمک به نیازمندان بود و امروز همگان گواهی می دهند که تعداد زیادی از نیازمندان جامعه با سیاست های دولت سیزدهم و سیاست های غلط دولت سایه و تداوم این روند له شده اند. شدت آسیب به مردم را افزایش خواهد داد.

ایمن آبادی همچنین به ضعف تیم دیپلماسی رئیسی اشاره کرد و گفت: از سوی دیگر سیاست خارجی ضعیف ترین تیم را دارد. این یعنی چی؟ فکر می کنم در بدترین حالت ما 85 میلیون جمعیت داریم که شاید یک دهم مردم ایران نماز شب می خوانند آیا همه مردم وزیر خارجه شوند؟ تیم وزارت خارجه ما بسیار ضعیف و منفعل است و فرصتی برای تسلط بر امور ندارد.

مردم روی بحث حجاب حساس هستند و با حکومت لجاجت می کنند

وی با اشاره به افراط و محدودیت های اخیر در وضعیت معیشتی مردم گفت: اولویت بندی در کشور باید با دقت انجام شود. اول اقتصاد است، بعد عدم اجرای قانون مشکل ماست. مثلا اخیرا بحث حجاب و مبارزه با بی حجابی در جامعه رواج پیدا کرده است، درست است که می گویند باید قانون اجرا شود؟! ما در قانون 1401 به وضوح داریم که کالا باید در سال 1401 بر اساس شهریور 1400 به مردم ارائه شود، آیا این طور است؟! رئیسی و تیمش که می گویند ما قانون را اجرا می کنیم، رفته اند قبرستان و قانون حجاب 85 ​​را برداشته اند، بعد می گویند می خواهیم قانون را اجرا کنیم. در حال حاضر به نظر می رسد ضعف دولت و مجلس به هم گره خورده است زیرا مجلس نیز در حال ایجاد بی قانونی است و به جای پرداختن به قوانین اولویت دار به حاشیه می پردازد. چرا باید یک تیم به ته قبرستان برود و قانونی را که مردم نسبت به آن حساس هستند نبش قبر کنند؟ مردم روی بحث حجاب حساس هستند و امروز با حکومت لجبازی می کنند، در هر خیابان تهران که قدم می گذاری همه بی حجاب هستند. در واقع با قانون گریزی و پرداختن به اموری که در اولویت نیستند، مردم را وادار به مداومت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید