وزیر کشور درباره حوادث مشهد: نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی خود عمل کرده است

وزیر کشور درباره حوادث مشهد: نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی خود عمل کرده است

روز جدید احمد واحدی وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار صداوسیما در خصوص حوادث ورزشگاه مشهد با بیان اینکه نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کرده است، گفت: برخی افراد خارج از ضوابط اقدام به فروش بلیت جعلی کرده اند. وی افزود که یک مورد اسپری فلفل تشکیل شده است اما هنوز مشخص نیست چه کسی او را زده است.

احمد واحدی وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار صداوسیما در خصوص حوادث ورزشگاه مشهد با بیان اینکه نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل کرده است، گفت: برخی افراد خارج از ضوابط اقدام به فروش بلیت جعلی کرده اند. وی افزود که یک مورد اسپری فلفل تشکیل شده است اما هنوز مشخص نیست چه کسی او را زده است.

وزیر کشور با اشاره به حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: 27 هزار بلیت این بازی فروخته شد در حالی که تنها 10 هزار نفر اجازه تماشای این دیدار را داشتند.

احمد وحیدی وزیر کشور در نشست خبری ویژه در حاشیه بازی ایران و لبنان در مشهد گفت: به معاون وزیر کشور دستور داده ایم تا با مسئولان ذیربط و دست اندرکاران برای بررسی جزئیات و رویدادها دیدار کند.

وی با اشاره به گزارش مختصر ناجا از حاشیه گفت: بر اساس این گزارش، ورزشگاه کاملاً پر بود و ظرفیت خارج از ورزشگاه بیش از حد انتظار بود و مردم برای ورود به ورزشگاه تلاش می کردند. طبیعتاً فرمانده نیروی انتظامی موظف بود از ورود افراد با ظرفیت بیش از حد به ورزشگاه جلوگیری کند و پلیس به وظیفه ذاتی خود عمل کرد. برای جزئیات بیشتر خدای نکرده نتیجه را پس از بررسی بیشتر به مردم اعلام می کنیم.

واحدی درباره موضوع فروش بلیت های جعلی گفت: دو کافه 27 هزار بلیت جعلی به تیم ملی فوتبال ایران فروخته اند و این در حالی است که تنها 10 هزار نفر مجاز به تماشای در فضای باز بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید