وزیر کشور: طرح مدیریت هوشمند کرونا از شنبه اجرا می شود

وزیر کشور: طرح مدیریت هوشمند کرونا از شنبه اجرا می شود

روز جدید : فرمانده ستاد عملیاتی ستاد تاج و تخت کشور از آغاز مرحله اول طرح هوشمند بیماری تاج از هفته آینده در دستگاه های اجرایی خبر داد. واحدی همچنین از تدوین طرحی برای پیامدهای اجتماعی تاج و تخت خبر داد و گفت: امروز مشکلات روحی و روانی و سلامت اجتماعی تاج در این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا پیشنهاداتی داشتند و مقرر شد بررسی کامل تری صورت گیرد.

فرمانده ستاد عملیاتی ستاد تاج و تخت کشور از آغاز فاز اول طرح «بیماری تاج هوشمند» از هفته آینده در دستگاه های اجرایی خبر داد.

احمد واحدی روز سه شنبه پس از برگزاری جلسه ستاد عملیاتی ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح هوشمند بیماری تاج در بستر سامانه امید، گفت: حمل و نقل برون شهری و تردد وسایل نقلیه درون شهری، و علمی، پژوهشی و آموزشی پنج مرحله اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید است که در جلسه امروز این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور موضوع دوم این نشست را مرزها و بازگشایی مرزها برشمرد و گفت: در جلسه امروز مجدداً تاکید شد که آیا ایرانیان ورودی یا خارجیانی که وارد کشور می شوند باید به دقت پایش و آزمایش PCR منفی شوند و در صورت تشخیص و مشکوک بودن آنها. ، آنها باید به درستی قرنطینه شوند.

واحدی از طرحی برای پیامدهای اجتماعی تاج خبر داد و گفت: امروز مشکلات روحی و روانی و اجتماعی تاج را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و اعضا پیشنهاداتی داشتند و مقرر شد به طور کامل بررسی شود.

وی با بیان اینکه بحث اصناف جواز و مشاغل در حال انجام است، ادامه داد: درخواست مجوز صنف قبلا به سازمان امور مالیاتی ارسال شده بود که باید توسط وزارتخانه های مربوطه انجام می شد و نیازی به ارسال درخواست به سازمان مالیاتی نیست. “

وزارت بهداشت از ابتلای دانش آموزان به بیماری عروق کرونر خبر می دهد

فرمانده ستاد مبارزه با مفاسد کشور گفت: هنوز تصمیمی برای واکسیناسیون دانش آموزان زیر 12 سال گرفته نشده است. این موضوع به صراحت در ستاد ملی مطرح شد و وزارت علوم، تحقیقات و آموزش فناوری باید در کمیته ای بررسی می کرد که آیا واکسیناسیون افراد زیر 12 سال موثر است یا خیر و سپس در جلسه ای در ستاد کرونا مطرح می شد.

به گفته وحیدی مدارس 2 روز در هفته باز هستند و مابقی در فضای مجازی تدریس می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که تعدادی از دانش آموزان با تاج گذاری با بازگشایی مدارس موافقت کرده اند، گفت: وضعیت بد یا وضعیت جدیدی در حوزه مدارس نداشتیم؟ این موارد لزوماً مربوط به بازگشایی مدارس است. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید