وضعیت تلخ 4 بازیکن پس از رد پیشنهاد پرسپولیس

اصل و نسب گادوین

یکی از خارجی هایی که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد منشا است. گادوین که سابقه بازی در هر دو تیم بزرگ پایتخت را در کارنامه دارد، در تابستان بار دیگر مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل محمدی قرار گرفت و حتی با پرسپولیس مذاکره کرد. در آخرین لحظات اما پیشنهاد بالاتر مس رفسنجان برای تمدید قرارداد او را وسوسه کرد و منشا بازگشتش به پرسپولیس شد. این اتفاق به ضرر او افتاد و مطمئناً گادوین پشیمان شد که فرصت بازگشت به پرسپولیس را از دست داد. منشا در فصل قبل بهترین گلزن بود اما در این فصل روی نیمکت نشست و یا در بیشتر دیدارها نشست و تنها یک بار موفق به گلزنی شد.

سجاد شهبازادا

آقای گل لیگ بیستم در دو سال متوالی با پیشنهاد پرسپولیس روبرو شد. سجاد قبل از شروع فصل قبل با پرسپولیس در حال مذاکره بود و حتی حاضر بود قانون شکن شود اما پیشنهاد سنگین سپاهان برای تمدید او را از پیوستن به پرسپولیس منصرف کرد و ترجیح داد در سپاهان بماند. تابستان امسال شرایط کمی متفاوت بود و سجاد مجبور شد به همراه سروش رفیعی، گلسیانی و اسماعیلی فر از سپاهان به پرسپولیس بیاید. در این بین پیشنهاد استقلال به سجاد می رسد. استقلال تیم سابق او بود و البته از نظر مالی هم پیشنهاد آبی ها بهتر از پرسپولیس بود. شهبازاده دوباره پرسپولیسی ها را به کار انداخت و راهی استقلال شد. آقای گل که دو فصل در لیگ برتر حضور داشت، حالا فقط نیمکت نشین استقلال است و یک بار هم گل نزده است. شهبازاده آنقدر بد عمل کرده که حتی رای استقلالی ها هم او را خریده است.

کاوه رضایی

کاوه که شاگرد یحیی گل محمدی بوده، بار دیگر توسط سرمربی سابقش دیده شده و پرسپولیس نیز تابستان امسال با او مذاکره کرده است. در همان زمان پیشنهاد استقلال به او رسید و کاوه ترجیح داد به خاطر سابقه استقلال به استقلال برود و به پرسپولیس نه بگوید. لیست استقلال پر بود و رضایی مجبور شد برای نیم فصل دوباره به تراکتور برود اما استقلال دیگر علاقه ای به جذب او نداشت و رضایی که می خواست آبی پوش شود قراردادش را با تبریزی فسخ کرد. ، در موقعیت عجیبی پاکو همز رسما اعلام کرد که کاوه تا حضور در تبریز جایی در تراکتور ندارد. حالا بازیکنی که می توانست در ابتدای فصل با پیوستن به پرسپولیس مرد اصلی خط حمله این تیم باشد، احتمالا تا پایان نیمه دوم باید از مستطیل سبز خارج شود و فوتبالش به کلی نابود شده است.

امین قاسمی نژاد

گفتند بمب نقل و انتقالات تابستانی بود. او پیش از شروع لیگ بیست و یکم در حال مذاکره با پرسپولیس بود و همه منتظر اعلام رسمی بودند و با پیراهن پرسپولیس به یاد امین عکس گرفتند. شبانه استقلال و برادران مجیدی ماجرا را فاش کردند و آبی ها موفق شدند او را از پرسپولیس ربودند. استقلالی ها آنقدر خوشحال بودند که با جذب این بازیکن مدعی پیروزی در دربی نقل و انتقالات شدند، اما قاسمی نژاد تنها یک نیم فصل با آبی پوشان دوام آورد و بیشتر بازی ها را نیمکت نشین کرد. قاسمی نژاد پارسال نیم فصل به گل گهر رفت و همچنان در این تیم حضور دارد. با این حال شرایط امین نسبت به سایر گزینه ها کمی بهتر است و او در این فصل چند گل برای گل گهر به ثمر رسانده و بیشتر بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید