وضعیت رئیس جمهور اوکراین پس از تصادف رانندگی در کیف

گفته می شود رئیس جمهور اوکراین در این حادثه آسیب جدی ندیده است، هرچند خودروی وی با خودروی دیگری برخورد کرده و راننده خودروی دیگر نیاز به مداوا دارد.

سخنگوی رئیس جمهور اوکراین گفت که این حادثه در کیف رخ داده است و پس از آن زلنسکی توسط پزشکانی که همراه او بودند مورد معاینه قرار گرفت.

در بیانیه کامل نیکفوروف، سخنگوی زلنسکی آمده است: «در کیف، یک خودرو با خودروی رئیس جمهور اوکراین و خودروهای اسکورت برخورد کرد. پزشکان همراه رئیس دولت به راننده خودرو کمک های اضطراری کردند. رئیس جمهور نیز توسط پزشک معاینه شد و هیچ آسیب جدی مشاهده نشد. ماموران پلیس در حال روشن شدن همه شرایط پیرامون این حادثه هستند.»

دقایقی پس از بیانیه نیکفوروف، دفتر زلنسکی ویدئویی از سخنرانی عصر خود را منتشر کرد که او هر شب ایراد می کند.

این حادثه ساعاتی پس از بازدید زلنسکی از سربازان در شهر ایزیوم رخ داد که اخیراً از کنترل نیروهای روسی آزاد شده است.

برخی رسانه های اوکراین روز چهارشنبه گزارش دادند که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور وارد شهر ایزیوم در منطقه خارکف شده است.

رسانه های اوکراینی از جمله Strana، Glavred و Klymenko Time عکس های رئیس جمهور اوکراین را در پیام هایی در حساب های تلگرامی خود منتشر کردند که گفته می شود در منطقه ایزیوم است. در تصاویر منتشر شده، زلنسکی توسط نیروهای ارتش اوکراین محاصره شده است.

بر اساس عکس های منتشر شده در رسانه های اوکراینی، «آندری یرماک» رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین و «آنا مالیا» معاون وزیر دفاع این کشور در سفر زلنسکی به ایزیوم را همراهی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید