وضعیت هواشناسی امروز 13 فروردین 1401 / بازدید بارش های بهاری از مناطق شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز

وضعیت هواشناسی امروز 13 فروردین 1401 / بازدید بارش های بهاری از مناطق شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز

روز جدید : کارشناس سازمان هواشناسی بارش های بهاری را برای مناطقی از دامنه های شمال غرب، غرب و جنوب البرز پیش بینی کرد و گفت: روند افزایش دما در پایتخت تا روز دوشنبه ادامه دارد.

امیرحسین نقشین کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور امروز پنجشنبه (12 فروردین) همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات را تشریح کرد.

وی افزود: فردا در مرکز شرق و شمال شرق ابر و در برخی نقاط بارش خفیف پیش بینی می شود و از شنبه تا دوشنبه جوی پایدار در کشور خواهیم داشت که طی آن دما به ویژه در نیمه شمالی کشور افزایش می یابد. “

کارشناس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: وزش بادهای جنوبی در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش قابل توجه دما و آب شدن برف ها را در پی خواهد داشت و در شمال احتمال ریزش بهمن در مناطق کوهستانی وجود دارد.

به گزارش نقش، روز دوشنبه در ارتفاعات این مناطق در شمال غرب و غرب وزش باد و بارش پراکنده خواهد بود.

وی گفت: امروز سواحل شرقی دریای خزر و از بعدازظهر فردا جمعه خلیج فارس مواج و طوفانی است.

کارشناس سازمان هواشناسی استان تهران نیز در ساعات آینده بارش های کوتاه مدت را پیش بینی کرد و گفت: گاهی وزش باد شدید در پایتخت خواهد بود و امشب در تهران احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.

نقشینه همچنین کمینه دمای صبح امروز تهران را 12 درجه اعلام کرد و روند افزایش دما برای پایتخت را تا روز دوشنبه اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای هوای تهران امروز 23 درجه، فردا 24 و روز بعد 25 درجه خواهد بود. و روزهای یکشنبه و دوشنبه به 28 و 29 درجه می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید